Onko edes olemassa miehiä, jotka oikeasti haluavat joka päivä?
Kysyn uteliaisuudesta, itse olen parisuhteessa.
Tuntuu, että yksikään mies ei oikeasti halua tai edes suostu seksiin joka päivä.
Onko näin?
Niin, ehkä voidaan poislukea alle kaksikymppiset. Puhutaan ihan aikuisista.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän sitä voisi vaikka päivittäin. No 5 krt viikossa nyt ainakin. Pillua voisin kyllä nuolla silloinkin jos ei haluttaisi. Ehkä alkaisiki haluttaa. Nykyisessä suhteessa ei kyllä pääse nuolemaan, vaikka haluisi.
M48
Juuri noin, joskus voi jäädä päivä välistä, mutta 5-7 kertaa viikossa olisi ihan ok. Tietysti joskus samana päivänä voisi kolmesti mennä.
M48 (Myös)
Vierailija kirjoitti:
Vähintään kerran päivässä ja parhaana aamuin illoin. Kesällä tuota harrastin mutta ei mun nainen pysynyt kyydissä. Piti jättäytyä tavalliseen avaruusseksiin ja koko ajan vaan panettaa ja vituttaa.
Voi kun olisit mieheni. Tuo viimeinen lause on niin totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähintään kerran päivässä ja parhaana aamuin illoin. Kesällä tuota harrastin mutta ei mun nainen pysynyt kyydissä. Piti jättäytyä tavalliseen avaruusseksiin ja koko ajan vaan panettaa ja vituttaa.
Voi kun olisit mieheni. Tuo viimeinen lause on niin totta.
Niinpä. Pari jonka halut sopivat täydellisesti yhteen, todennäköisesti viettää varsin seesteistä arkea vaikka aivan kaikki muu ei niin 100%:sti kohtaisikaan. Oli meilläkin upeat 3-4 viikkoa kunnes avokki ei enää jaksanut syttyä, kunhan otti vastaan mitä annoin. Nyt se kiukuttelee ja ihmettelee että mikä mua vaivaa kun jatkuva ja varma saanti loppui.
Olen parisuhteessa. Olemme 40+. Suhteemme alussa mies sanoi, että hän toivoo seksiä 3-5 krt viikossa. Käytännössä seksiä hän on saanutkin lähes joka päivä. Haluan minäkin joka päivä, mutta joskus on liian aikaisia aamuherätyksiä, jottei voi jäädä lemmiskelemään. Haaste on se, että naisena minä haluaisin seksiä iltaisin ja mies aamuisin. En ole seksistä kieltäytynyt. Miehelläni on tässä mielessä ”kissanpäivät” kotona. Ja jos seksiä haluan päivittäin, niin varmasti hän olisi heti valmiina tyydyttämään tarpeeni (ja omansa).
m44seassa kirjoitti:
Jesse-armahtaa-luonto-ei kirjoitti:
Kuten näistä kommenteista voi huomata, niin uskon että useimmat miehet haluavat seksiä suhteen alkuaikoina kerran tai useammin päivässä. Vaikuttaa kuitenkin siltä että tämä laantuu suhteen iän myötä, joillain nopeammin kuin toisilla, joten antaisin vastaukseksi "kyllä, mutta kuinka kauan riippuu yksilöistä ja olosuhteista".
Tuskin löytyy miehiä joita panettaa kirjaimellisesti joka ikinen päivä, oli tilanne mikä tahansa.
AP uudella nimellä? No jos on hankala uskoa niin kyllä meitä nyt vaan on, ja on myös naisiakin. Ja onko tässä nyt joku vika?
En tuo ollut minä.
Tällä hetkellä olen hyvin onneton ja seksin puutteessa kun suoraan sanon.
Nuoleminen tai sormetus kelpaisi myös jos ei panoa joka päivä saa.
En tiedä, miksen ole löytänyt yhtä halukasta miestä, jos sellaisia oikeasti on olemassa.
Legendan mukaanhan miehet haluaa aina. Ei ole totta ei. Ap
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän sitä voisi vaikka päivittäin. No 5 krt viikossa nyt ainakin. Pillua voisin kyllä nuolla silloinkin jos ei haluttaisi. Ehkä alkaisiki haluttaa. Nykyisessä suhteessa ei kyllä pääse nuolemaan, vaikka haluisi.
M48
Ei 5 kertaa viikossa ole joka päivä! Täällä suurin osa kerskuu että joka päivä, mut sitte seuraavassa lauseessa pidettiinkin taukoa. Joka päivä on yksiselitteisesti joka päivä = 365 kertaa vuodessa. Onko sellaisia miehiä? Vastaus: EI OLE!
Mun mies. Hänelle käy joka päivä. Vaikka aamulla ja illalla. Ikää 46v ja hällä on aina ollut vahva libido, tämän yli 20v yhdessäolon aikana. Terveet elintavat. Ei ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48Ei 5 kertaa viikossa ole joka päivä! Täällä suurin osa kerskuu että joka päivä, mut sitte seuraavassa lauseessa pidettiinkin taukoa. Joka päivä on yksiselitteisesti joka päivä = 365 kertaa vuodessa. Onko sellaisia miehiä? Vastaus: EI OLE!
Mikä ihmeen agressio tämä on? Toisessa suhteessa meni varmaan reippaasti yli 500 kertaa ekana vuotena ... mut mitä sitte, miks ei pystyis? Ymmärtääkseni miehenkin fysiikalla sen ihan helposti pystyy tekemään, ja ei kannata aliarvioida miten paljon se hyvä ja oikea kumppani tuo vauhtia siihen seksiin.
Kuten näistä kommenteista voi huomata, niin uskon että useimmat miehet haluavat seksiä suhteen alkuaikoina kerran tai useammin päivässä. Vaikuttaa kuitenkin siltä että tämä laantuu suhteen iän myötä, joillain nopeammin kuin toisilla, joten antaisin vastaukseksi "kyllä, mutta kuinka kauan riippuu yksilöistä ja olosuhteista".
Tuskin löytyy miehiä joita panettaa kirjaimellisesti joka ikinen päivä, oli tilanne mikä tahansa.
Tapasin miehen, jonka kanssa oli seksiä lähes joka päivä 3 v ajan. Sitten menimme naimisiin ja mies lopetti. Kerran hän pihtasi 2 kk, tällä hetkellä on ollut haluamatta vasta 3 vkoa åuykeen, vaikka olen tehnyt aloitteita. Näköjään on pakko etsiä rakastaja, vaikken muuten haluaisikaan pettää.
40+
Vierailija kirjoitti:
Tapasin miehen, jonka kanssa oli seksiä lähes joka päivä 3 v ajan. Sitten menimme naimisiin ja mies lopetti. Kerran hän pihtasi 2 kk, tällä hetkellä on ollut haluamatta vasta 3 vkoa åuykeen, vaikka olen tehnyt aloitteita. Näköjään on pakko etsiä rakastaja, vaikken muuten haluaisikaan pettää.
40+
No koittaisin kuitenkin ensin puhua kuitenkin et miksei oo kipinää enää. Jos ei se siitä aukee niin sit täytyy vaan tehdä päätöksiä et mitä itse haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48Ei 5 kertaa viikossa ole joka päivä! Täällä suurin osa kerskuu että joka päivä, mut sitte seuraavassa lauseessa pidettiinkin taukoa. Joka päivä on yksiselitteisesti joka päivä = 365 kertaa vuodessa. Onko sellaisia miehiä? Vastaus: EI OLE!
M48 vastaa. Olin hieman epätarkka. Eli kyllä joka päivä kävisi. Entäpä muuten silloin, jos mies sattuu olemaan kipeä, kuume tai ripuli? Ovatko nämä lieventäviä asianhaaroja?
M48