Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko edes olemassa miehiä, jotka oikeasti haluavat joka päivä?

Ei_nimimerkkiä
31.12.2018 |

Kysyn uteliaisuudesta, itse olen parisuhteessa.
Tuntuu, että yksikään mies ei oikeasti halua tai edes suostu seksiin joka päivä.
Onko näin?
Niin, ehkä voidaan poislukea alle kaksikymppiset. Puhutaan ihan aikuisista.

Kommentit (32)

1/32 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse oon aktiivinen, tykkäisin pari kertaa päivään ja enemmäkin toimis jos sattuu löytämään toisen kenellä halut suunnilleen samalla suunnalla ja kunnon "kipinää" suhteessa.

Ja parhaimmillaan FB kans leikittynä 5 kertaa 12 tuntiin ... mut sit alkaa jo oleen todella poikki ja vaatii vähän aikaa palautumiseenkin.

Vierailija
2/32 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep, täällä ainakin yksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy. M53

Vierailija
4/32 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös 35v mies joka haluaa naistaan joka päivä. Molempien pienehköt lapset tosin tekee sen ettei ihan joka päivä sellaiseen ole mahdollisuutta mutta jokainen tilaisuus käytetään hyväksi. Seksiä on melkein joka päivä kun molemmat haluaa.

Vierailija
5/32 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä joka päivä pystyisi naimaan ja vaikka väkisin paniskin menis maku varmaan aika äkkiä. Joka toinen päivä vois olla ok, mut siinäkin välillä ehkä pidempi tauko olis paikallaan. Ei oo ainakaan mulla koskaan ollut mikään kova libido. Ei ole edes "kertynyt varastoon", kun nuorena sen pimperon saanti oli aika vähäistä.

Vierailija
6/32 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä olisi optimi, mutta yksikään nainen ei ole vielä pystynyt siihen. Eli onhan meitä.

Vierailija
7/32 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään kerran päivässä ja parhaana aamuin illoin. Kesällä tuota harrastin mutta ei mun nainen pysynyt kyydissä. Piti jättäytyä tavalliseen avaruusseksiin ja koko ajan vaan panettaa ja vituttaa.

Vierailija
8/32 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meitä. Haluan useasti päivässä (m45)

Ja mitä enemmän vaimo pihtaa, sen enemmän asiaa miettin. Silloin tuntuu siltä että haluaisin joka päivä.

Todellisuudessa päivittäin paneminen voisi olla mahdollista tai motivoivaa vain viikon ajan. Muilla mausteilla ja monipuolisuudella varmasti voisi onnistuakin toinenkin tai kauemmin. Ei kyllä ikuisesti. Ei kokemusta, joten mututuntumalla mennään.

Minulle paras tahti olisi ilta-aamu-ilta-tauko. Ja todellakin siis monipuolisesti erilaisia juttuja.  Tällä hetkellä mennään tahdilla, jossa tauko on kuukauden verran.

Moni sanoo, että kun ei saa, on se mielessä koko ajan. Itse olen huomannut, että kun en saa, on se mielessä paljon. Mutta kun saan, on se mielessä kaksinkertaisesti.

Vierailija
9/32 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut jaksoja että saan joka päivä. Sopisi minulle. Ei haittaisi aamuin illoinkaan. Miksei siinä välissäkin.

Oma kokemus vain on että kovat on puheet ja hetken aikaa meneekin näin, mutta pidemmän päälle ei.

Vastaajat ja muutkin miehet, siis TUNTUUKO teistä vain nyt että olisipa hienoa kun saisi joka päivä vai onko teistä oikeasti siihen? N

Vierailija
10/32 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei_nimimerkkiä kirjoitti:

On ollut jaksoja että saan joka päivä. Sopisi minulle. Ei haittaisi aamuin illoinkaan. Miksei siinä välissäkin.

Oma kokemus vain on että kovat on puheet ja hetken aikaa meneekin näin, mutta pidemmän päälle ei.

Vastaajat ja muutkin miehet, siis TUNTUUKO teistä vain nyt että olisipa hienoa kun saisi joka päivä vai onko teistä oikeasti siihen? N

#7 vastaa:

Kyllä mä ainakin panin 5-6 viikkoa kesällä joka päivä ja toisinaan kahdestikin. Kolmestikin olisi välillä mennyt. Halut sen kuin kasvoi mitä enemmän antoi munaa. Naisellani nousi jokin seinä pystyyn ja kun hän ei ollut enää yhtään mukana hommassa, lopetin, koska vaikka antoi, niin homma meni toisen lahnarunkkaamiseksi. Runkata osaan kyllä yksinkin.

Nykyään sitten harrastetaan seksiä kerta per ovispäivät, jos satun olla suopealla päällä.

11/32 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No melkein 3v meni niin että yleensä kaks kertaa päivässä eikä mitenkään tuntunut paljolta, mut kysymys on et miks ei muka oikeesti pystyis? Jos kaikki on miehellä kunnossa ja niin pienen paussin kun pitää aina välillä niin aikmonta kertaa pystyy päivässä.(jos siis pää mukana ja kipinät suhteessa).

Vierailija
12/32 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpä sen tietää, olet niin harvinainen tapaus. Paras nainen oli mukana melkein joka päivä, mutta yksi orgasmi kerrallaan oli hänelle maksimi. Nyt sinkkuna tulee runkkailtua joka päivä, paremmalta se varmasti tuntuisi naisen kanssa. Kerran päivässä voin luvata, toinen kerta jos itse olet ratsailla. Haen kuitenkin rakastelusta laatua l. syvää yhteenkuuluvuutta ja voimakkaita orgasmeja, joten siinähän ei määrä ole tärkeintä.

Nuorempana seurustellessa meni helposti 2-3 kertaa päivässä, mutta tyttöystävä ei kestänyt moista menoa. Kaksi vuotta jatkuvaa puutetta.

Vierailija
13/32 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin herätessä ja nukkumaan mennessä, ehkä kertaalleen päivällä, tänä vuonna taidettiin jäädä alle kymmeneen toimitukseen, eli vois sanoa että tarve ja toteutuma ei kohtaa

14/32 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten näistä kommenteista voi huomata, niin uskon että useimmat miehet haluavat seksiä suhteen alkuaikoina kerran tai useammin päivässä. Vaikuttaa kuitenkin siltä että tämä laantuu suhteen iän myötä, joillain nopeammin kuin toisilla, joten antaisin vastaukseksi "kyllä, mutta kuinka kauan riippuu yksilöistä ja olosuhteista".

Tuskin löytyy miehiä joita panettaa kirjaimellisesti joka ikinen päivä, oli tilanne mikä tahansa.

Vierailija
15/32 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesse-armahtaa-luonto-ei kirjoitti:

Tuskin löytyy miehiä joita panettaa kirjaimellisesti joka ikinen päivä, oli tilanne mikä tahansa.

Tällaisina päivinä sitten halukkaan naisen suihinotto saa mopon keulimaan ja hommat hoituu taas. Kyllä sitä syttyy, jos ei ole liian kipeä tai kuolemanväsynyt.

No eihän sitä todellisuudessa joka päivä edes ole mahdollisuutta panna, jos elää normaalia elämää. 2-3 päivän tauot tulevat ihan luonnostaan, vaikka pääsääntöisesti tahti olisikin kerran päivässä (tai useammin).

16/32 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten näistä kommenteista voi huomata, niin uskon että useimmat miehet haluavat seksiä suhteen alkuaikoina kerran tai useammin päivässä. Vaikuttaa kuitenkin siltä että tämä laantuu suhteen iän myötä, joillain nopeammin kuin toisilla, joten antaisin vastaukseksi "kyllä, mutta kuinka kauan riippuu yksilöistä ja olosuhteista".

AP uudella nimellä? No jos on hankala uskoa niin kyllä meitä nyt vaan on, ja on myös naisiakin. Ja onko tässä nyt joku vika?

Vierailija
17/32 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan seksiä joka päivä. Joskus yksin mutta mielummin yhdessä. Naisista nykyinen on jaksanut eniten ja hänkin on piru vie hyytynyt. Pitäisi vaihtaa niin tiuhaan että pysyy ns. alkuinto päällä. 

Vierailija
18/32 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen reilu 5 kymppinen mies, jolla yksi tosi pitkä parisuhde takana. Tuossa suhteessa ei seksiä juuri ollut, mutta sen jälkeen mulla oli seurustelusuhde, jossa seksiä oli joka päivä, kun tavattiin. Lomilla rakasteltiin joka päivä ja jos yhteen oltaisiin päädytty, niin sama tahti olisi varmaan jatkunut. Nyt olen löytänyt aivan ihanan aikuisen naisen, jolla halut saattaa olla jopa kovemmat, kuin mulla. Mielenkiinnolla odotan tulevaa:) Joten on meitä.

Vierailija
19/32 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Äh, aina voi "pilkkuakin nussia"

Jos oikeasti kysyt kuka voisi panna joka päivä, on vastaus varmasti ei kukaan.

Itselläni asia käy periaatteessa mielessä joka päivä, mutta saattaisi tulla poikkeuksiakin, esim. jos:

- olisi norovirus sekä itsellä että kumppanilla (50% ei välttämättä vielä riitä)

- todella läheisen ihmisen kuolema

- fyysinen ongelma, esim. murtuma tuossa tälle asialle tärkeässä elimessä.

Eri asia onkin sitten ajatusten tasolla. Moni varmasti haluaisi mielellään haluta vaikka päivittäin.

Parasta olisi tietenkin haluta silloin, kun olisi mahdollisuus panna tai saada panna silloin kun sitä itse haluaisi.

Vierailija
20/32 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika optimi olisi tuo päivittäinen seksi, aina ei kuitenkaan välttämättä yhdyntää. Molemmat jos tykkäävät suuseksistä, voi pari kertaa viikossa tyydyttää toisensa sillä, luulen että molempien paikatkin pysyy silloin herkemässä kunnossa.

Ainakin miehenä tykkään nuolla säännöllisesti vahattua naista ja pidän itsenikin karvattomana. Tunnen myös itseni rakastetuksi kun nainen ottaa loppuun asti suuseksissä, silloin ei omakaan kieli väsy kesken suuseksissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän