Vapaana juokseva saksanpaimenkoira piinaa Tampereen Lintuhyttiä
Hyökännyt jo usean koiran kimppuun. Omistaja antaa koiran kävellä vapaana jopa alueen ajoradoilla. Miten tällaiset ihmiset saa kuriin?
Tämä sama tyyppi ilmeisesti ajelee läheisen luonnonsuojelualueen luontopoluilla mönkijällä ja lapsi ajelee pienellä motocross-pyörällä edeltä.
Aivan käsittämätöntä touhua!
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Lintuhytti?
Tampereella on Suomen tumimmat ja käsittämättömimmöt kaupunginosaien nimet. Lintuhytti. Lakalaiva. Haihara. Hyhky. Ei jumaliste. :D
Olen asunut Tampereella ikäni, enkä ole koskaan kuullutkaan kaupunginosasta nimeltä Lintuhytti.
Se on kyllä niin raivostuttavaa kun aina vedetään koiravihaajakortti esiin, kun vähän sanoo jostakin. Eihän sekään tee minusta ihmisvihaajaa, jos en halua pitää oviani ja pihaani auki kaikille mahdollisille vieraille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lintuhytti?
Tampereella on Suomen tumimmat ja käsittämättömimmöt kaupunginosaien nimet. Lintuhytti. Lakalaiva. Haihara. Hyhky. Ei jumaliste. :D
Olen asunut Tampereella ikäni, enkä ole koskaan kuullutkaan kaupunginosasta nimeltä Lintuhytti.
Alue on melko uusi. Löydät varmasti hakukoneella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lintuhytti?
Nii ja Tesoma
Amuri, Ikuri, Kyttälä, Villilä, Tohloppi
Mikä noita tamperelaisia vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lintuhytti?
On näköjään uusi alue jossain Hervantajärven takana. Neverheard. Nimi on typerä. Onko lintuhytti sama kuin linnunpönttö? Vai onko olemassa jokin lintulaiva, jossa on lintuhyttejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lintuhytti?
On näköjään uusi alue jossain Hervantajärven takana. Neverheard. Nimi on typerä. Onko lintuhytti sama kuin linnunpönttö? Vai onko olemassa jokin lintulaiva, jossa on lintuhyttejä?
On olemassa lintulaiva.
Tuon huomaa hyvin koiranäyttelyissä, vaikka suurinta osaa näistä wt koirallisista ei näyttelyt kiinnosta, eikä voikkaan osallistua, koska koira on kuitenkin paperiton. Mutta joo, tietyn rotuisilla koirilla on tietyn näköisiä omistajia.