Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin aamulla että mieheni merkitsee minulle enemmän kuin lapseni.

Vierailija
13.05.2006 |

Katsoin pitkään nukkuvaa miestäni ja kaikki loksahti paikoilleen. Lapsia tulee ja menee, mutta suhde rakastamaani mieheen pysyy aina.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että lapsia tulee ja menee...

Ja mies senkun pysyy...

Niinhän se menikin...

Vierailija
2/17 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne miehet tulee ja menee ja lapset on ja pysyy? Mistä tiedät ettei ukkos häivy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme erottamattomat. Menemme joka paikkaan yhdessä ja halimme sekä pusimme päivittäin, seksiäkään unohtamatta. Tämä vaan sattuu olemaan se oikee juttu ja olemme olleet yhdessä jo 12 vuotta.

Vierailija
4/17 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei se äijä siitä lähde muihin maisemiin.

Vierailija
5/17 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä toi juttu että lapsia tulee ja menee oikein on? Ainahan ne tulee sun lapsiasi olemaan, mutta miehestäsi et voi olla 100 % varma että on aina sun mies.

Vierailija
6/17 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ovat 18-vuotiaaksi, sitten lähtevät maailmalle. Mies pysyy rinnalla hautaan saakka ja nukkuu samassa vuoteessa koko ajan.

Vierailija
7/17 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastan koko perhettäni kuin hullu puuroa, enkä kyllä tiedä mitä tapahtuisi jos jonkun heistä menettäisin, mutta että erotella että " mies on minulle rakkaampi kuin lapsi" tai toisinpäin? Tajutonta! Ja mitä kummaa tarkoitat sillä, että " lapsia tulee ja menee" ? Kyllä ne lapset kuule ovat sinun lapsiasi hamaan hautaan saakka, vaikka välillänne tapahtuisi mitä!

Vierailija
8/17 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en oikein osaa verrata suhdettani mieheen ja lapsiin. Äidinrakkaus ja romanttinen rakkaus on kaksi niin eri asiaa.

Vierailija
9/17 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni tulevat aina pysymään elämässäni, vaikka kasvavatkin aikuisiksi! Miehestä taas, en tiedä pysyykö vai! Nyt tuntuu tosi rakkaalta mutta hänestä en menisi takuuseen, lapsistani kyllä!

Vierailija
10/17 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäisen kommentti kuulosti just siltä, että samapa tuo jos häipyvät elämästä kokonaan.

Mulle lapset ovat tärkeintä, mieskin toki tärkeä, mutta ihan eri tavalla. Ja samoin kun joku muu sanoi, mies voi lähteä kälppimään, tai suhteemme muuten vain katketa, mutta lasten ja minun välinen side pysyy aina, vaikka tiedän, että nekin voivat katketa. Mutta silti se lapsi olisi aina sydämessäni läsnä.

Vierailija
11/17 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanovat parisuhdeasiantuntijat. Vanhempien parisuhde on lasten koti. Jos lapsi pääsee ykköseksi, siitä kärsii sekä parisuhde että lapsi.

Mutta en ihan allekirjoita tuota " lapsia tulee ja menee" -ajatusta. Vaikka lapset lähtevät kotoa, side heihin ei katkea koskaan. Olet äiti aina ja ikuisesti, hautaan asti ja tottapuhuen vielä sen jälkeenkin...Lasten ja lastenlasten asiat, ilot ja surut, koskettavat ihmistä ihan erilailla kuin esimerkiksi hyvien ystävien tai kummilasten asiat.

Vierailija
12/17 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voivathan lapsetkin häipyä, vaikka kuolla....

Vierailija
13/17 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niitä on vaikea verrata.

Miehestä ei haluaisi erota koskaan, mutta lapsien toivoo menestyvän omillaan. Mieheltä haluaa suojelua (turvattua elämää esim. taloudellisesti) ja hellyyttä, lapsia haluaa suojella ja saada luotua heille hyvän perustan ja turvallisuuden tunteen jne.

Vierailija
14/17 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestäni en niinkään!

Vierailija
15/17 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lapseni tulevat aina pysymään elämässäni, vaikka kasvavatkin aikuisiksi! Miehestä taas, en tiedä pysyykö vai! Nyt tuntuu tosi rakkaalta mutta hänestä en menisi takuuseen, lapsistani kyllä!

Vierailija
16/17 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki minä lapsia rakastan ja lapset hurjan tärkeitä on ja lapsia haluan lisääkin. Mutta lapset ovat vain lainassa.

Minä ja mies ollaan meidän perheen se vahva kivi, jota vasten lapsien on hyvä kasvaa kuten kukkasien.

Vierailija
17/17 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä, ei milloinkaan mikään/kukaan tule olemaan tärkeämpi kuin omat lapseni!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi