Aloitatko jälleen laihdutuksen huomenna?
Kommentit (35)
En. Aion syödä joulun jämäherkkuja (pipareita ja suklaata) edelleen. En muutenkaan harrasta laihdutuskuureja. Syön herkkuja vähäsen kerrallaan.
Aloitin jo pari päivää sitten. En noudata kovin tiukkaa dieettiä vaan pyrin syömään säännöllisesti. Vanha ahmimishäiriö nosti joulun alla päätään ja tuli ahmittua muutama päivä.
Vierailija kirjoitti:
Aloitin jo pari päivää sitten. En noudata kovin tiukkaa dieettiä vaan pyrin syömään säännöllisesti. Vanha ahmimishäiriö nosti joulun alla päätään ja tuli ahmittua muutama päivä.
Mitä tarkoitat säännöllisellä syömisellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Jatkan siitä mihin viimeksi jäin. Eli pidin tässä kolmisen kuukautta ylläpitoa ja nyt on tarkoitus ottaa seuraavat 5 kg pois. Ei oo asian kanssa kiire. Hissukseen hyvä tulee.
Miten laihdutit sen 5 kg?
Minulla olisi tarkoitus pudottaa nuo salaa hiipineet läskit pois, mutta ei millään pikakuurilla vaan elintaparempalla pikku hiljaa. Bmi edelleen normaalin puolella (23,5), mutta suunta ei ole hyvä ja olo on tukala.
Karsin hiilareita, lisään rasvaa, syön kaksi kertaa päivässä kunnon aterian, ei välipaloja, kerran viikossa paastopäivä. Tätä olen noudattanut joitain vuosia. Aloituspaino oli jotain yli 90kg. Nyt paino on 78-80kg välillä pysynyt kolme kuukautta. Tarkoitus olisi joskus saavuttaa 70kg ja jäädä sitten siihen.
Ei ne kilot hetkessä tulleet, eivätkä lähde pysyvästi millään pikakuurilla. En varsinaisesti laihduta laihduttamisen vuoksi. Pyrin valinnoissa edistämään kokonaisterveyttä ja se painon pudotus on sitten ilahduttava bonus.
Muutama päivä sitten aloitin siistimään ruokavaliotani. On tullut vedettyä joulusuklaata siitä asti, kun ne syksyllä ilmestyivät kauppoihin... olo on sen mukainen. Teen fyysistä työtä ja liikun päivittäin, mutta paino ei tipu jos syö kuitenkin vähintään sen verran mitä kuluttaa (eli paljon). Jospa kohta mahtuisi omiin farkkuihinsa takaisin...
En. Pysyn terveempänä sekä kevyempänä laihduttamatta.
Tottakai. On aloitettava niin monta kertaa kun tilanne vaatii.
Kyllä. Piti tän vuoden puolella vaihtua 22 kg. Laihduin vaivaiset 4 kg ja olen todella vihainen itselleni. Tänä vuonna uusi yritys.
En laihduttamista mutta muutoksia tulossa. Joulunalusaika oli niin kiireistä etten kerennyt toimia niin siksi sattuu niin kliseisesti uuden vuoden alkuun.
Taidan tavoistaan poiketen kokeilla jättää sokerin pois, aina puhkeaa hiiva kun syön. Ja maidosta vatsa turpoaa palloksi. Paljon on siis tekemistä ruokavalion suhteen, laihduttamista en silti tavoittele vaikka jokunen kilo voisi siinä sivussa vaikka lähteä.
Ei ole tarvetta. Aloitin vähän ennen halloweenia ja pääsin tavoitteeseeni jouluaatoksi. Nyt keskityn vain ylläpitoon, mutta se ei ole ylivoimaista, sillä en kerää painoa helposti. Syön joka päivä vähän joulukarkkeja ja jätän vastaavasti "kunnon ruokaa" pois, ettei tule mässättyä liikaa. Mulle on parempi, kun karkkeja ei ole kaapissa.
Ei tarvinnut. Muutin syömistäni ja annoin painoni puolittua. 128-64
Onko sulla kaikki kotona?