Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen huonekalu”restaurointi”

Vierailija
31.12.2018 |

On saanut päähänsä, että maalaa mummultaan perityn ihanan toistasataa vuotta vanhan lipaston kiiltomustaksi. Sanoin että sopii tyyliin suunnilleen yhtä hyvin kuin hajuvesi sialle. En tiedä aikooko toteuttaa aikomuksensa. Yritti myös ehdottaa, että maalattaisiin samalla mun suvusta tullut 30-l ruokapöytä ja tuolit, siihen ilmoitin että vain kuolleen ruumiini ylitse.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä. Tarvittaessa voimatoimin. Lipasto on pilalla sen jälkeen.

Vierailija
2/8 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estä. Tarvittaessa voimatoimin. Lipasto on pilalla sen jälkeen.

Millä tuota nyt estäisi. Mielipiteeni ilmoitin kyllä asiasta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin ilttiksessä oli kuvia kun joku ääliö oli pilannut hienon vanhan peililipaston upottamalla siihen lavuaarin ja tekemällä siitä vessan kaapin. Sydän itki verta. S**kelin idiootit.

Joo, älkää maalatko. Maalia on hankala poistaa, jos tulee katumapäälle.

Vierailija
4/8 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossakin ilttiksessä oli kuvia kun joku ääliö oli pilannut hienon vanhan peililipaston upottamalla siihen lavuaarin ja tekemällä siitä vessan kaapin. Sydän itki verta. S**kelin idiootit.

Joo, älkää maalatko. Maalia on hankala poistaa, jos tulee katumapäälle.

Mä olen tehnyt saman. Tulikin hieno kaluste vanhan talon vessaan, johon en löytänyt mistään mieleistä valmista ratkaisua.

Vierailija
5/8 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on maali ostettu ja viikonloppuna vaihtuu väri mustaksi😳 ap

Vierailija
6/8 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mööpeleitä on maalattu maailman sivu. Ei se siitä pilalle mene. Meilläkin on vanha lipasto josta näkee että siinä on ollut ainakin neljää eri väriä.

Vierailija
7/8 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On saanut päähänsä, että maalaa mummultaan perityn ihanan toistasataa vuotta vanhan lipaston kiiltomustaksi. Sanoin että sopii tyyliin suunnilleen yhtä hyvin kuin hajuvesi sialle. En tiedä aikooko toteuttaa aikomuksensa. Yritti myös ehdottaa, että maalattaisiin samalla mun suvusta tullut 30-l ruokapöytä ja tuolit, siihen ilmoitin että vain kuolleen ruumiini ylitse.

Jaa siis joku lakkapintainen lipasto?

Käske hommata kirpparilta oma tuhouskohde.

Muutenkin sana mitä etsit on "käyttöentisöinti", tosin ehkä tässä tapauksessa "käyttöpilaaminen".

Restaurointi on esineen palauttamista täysin alkuperäiseen kuntoon ja asuun, ainoastaan rikkinäiset osat/pinnat korjaten.

Vierailija
8/8 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa siis joku lakkapintainen lipasto?

Käske hommata kirpparilta oma tuhouskohde.

Muutenkin sana mitä etsit on "käyttöentisöinti", tosin ehkä tässä tapauksessa "käyttöpilaaminen".

Restaurointi on esineen palauttamista täysin alkuperäiseen kuntoon ja asuun, ainoastaan rikkinäiset osat/pinnat korjaten.

Lipasto on miehelle kuuluva. En ole varma onko lakkapintaa, jonkinlainen ootraus on ainakin. Ap