Saako kaupan hedelmävaa'alle istua?
Tarvitsisi tietää kuinka paljon painan, mistä saisin selville kun en omista omaa vaakaa eikä käytössä myöskään esim. kuntosalin vaakaa? Kertooko hedelmävaaka myös ihmisen painon vai tuleeko siinä joku raja vastaan?
Kommentit (16)
En tiedä saako istua. Itse olen punninnut citymarketin hedelmäosastolla lemmenpatukkani.
358g täyttä lihasta
Terveisin Jorma Helsingistä
Älä sulje sepalusta ennen punnitusta, niin tulee kevyempi tulos.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsisi tietää kuinka paljon painan, mistä saisin selville kun en omista omaa vaakaa eikä käytössä myöskään esim. kuntosalin vaakaa? Kertooko hedelmävaaka myös ihmisen painon vai tuleeko siinä joku raja vastaan?
Ei se kerro oikeaa lukemaa, jos istut sen päälle. Pitäisi nousta seisomaan sen päälle. Ei kotipuntarikaan kerro oikeaa lukemaa, jos istuu päälle.
Olen myös joskus tuota samaa miettinyt. Olisi kiva kuulla jos joku oikeasti tietää tähän vastauksen.
Joku nainen oli istunut puhuvalle vaa'alle, vaaka ilmoitti "rämemajava, tapettu kirveellä. Tuote arvoton."
Hankala punnita itseään kerralla, kun vaaka on niin, joten vaikkapa ensin oikea käsi, sitten vasen käsi jne. Lopuksi laskee punnitustarroista kokonaispainon.
Kilohinta olisi myös hyvä. Voisi kehua tutuille.
Lehmät punnitaan teurastamolla eikä millään hedelmävaa'alla.
Mene mieluummin sinne lihatiskille punnittavaksi.
Ei saa. En halua mitään perseisiä kesäkurpitsoja
Vierailija kirjoitti:
Joku nainen oli istunut puhuvalle vaa'alle, vaaka ilmoitti "rämemajava, tapettu kirveellä. Tuote arvoton."
Muistaisin saman vitsin niin että "Kuollut rämemajava, ei hintaa saatavilla" :D
Lentoasemie matkalaukkuvaa´at ovat sopivampia ap:lle.
Niiden painoraja vissiin 10 tai 15 kiloa joten ei saa istua!
Vierailija kirjoitti:
En tiedä saako istua. Itse olen punninnut citymarketin hedelmäosastolla lemmenpatukkani.
358g täyttä lihasta
Terveisin Jorma Helsingistä
Puhuva vaaka olisi sanonut -viiriäisen munat punnitaan lihaosastolla
... kysyy Pera 53 vee Tuusulasta.