Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin 300e käteistä takkini taskusta

Vierailija
30.12.2018 |

Eilen olin vähän juhlimassa ja nyt kun katsoin takin taskuun niin sieltä löytyi kuusi 50e seteliä. En muista mitään, mistä ne olisin saanut/ottanut/löytänyt. Omalta tililtä en ole nostanut rahaa. Mistähän ne on voinut ilmestyä ja mitäs nyt teen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton verranhan me sovittiin t. jupe

Vierailija
2/15 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuhlaa ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistapa alapääsi.

Vierailija
4/15 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienemmässä mittakaavassa, mutta muuten samanlainen mysteeri kuin Orpon valtion tililtä löytämät 2mrd euroa.

Vierailija
5/15 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtoi olla hyvä pano, jos kannatti 300€ maksaa.

Vierailija
6/15 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen olin vähän juhlimassa ja nyt kun katsoin takin taskuun niin sieltä löytyi kuusi 50e seteliä. En muista mitään, mistä ne olisin saanut/ottanut/löytänyt. Omalta tililtä en ole nostanut rahaa. Mistähän ne on voinut ilmestyä ja mitäs nyt teen?

Ne on minun. Laitoin vahingossa väärään taskuun. Lähetätkö, jos annan osoitteen, vai tuleeko poliisiasia?

Vierailija
7/15 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on minun. Laitoin vahingossa väärään taskuun. Lähetätkö, jos annan osoitteen, vai tuleeko poliisiasia?

No aika varmasti provo, mutta jos kerrot paikkakunnan ja baarin, missä tämä tapahtui niin voin lähettää.

Vierailija
8/15 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nostanut automaatista, olit vaan niin kännissä ettet muista. Tai sitten keksit koko tarinan.

Vierailija
9/15 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika varmasti provo, mutta jos kerrot paikkakunnan ja baarin, missä tämä tapahtui niin voin lähettää.

Miten minä sen muistaisin. Oli todella villi ilta.

Vierailija
10/15 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet nostanut automaatista, olit vaan niin kännissä ettet muista. Tai sitten keksit koko tarinan.

Katsoin heti ensimmäisenä mobiilipankista, että oonko nostanut rahaa, mutta en ollut. Ja ihan tositarina on.

Vierailija
11/15 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintatietoinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

300€ ei ole kauheen suuri summa parin tunnin panoista.

Vierailija
12/15 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Malmin Crazy Horse oli paikka.

Vierailija
13/15 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintatietoinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

6 x 50€

Vierailija
14/15 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienemmässä mittakaavassa, mutta muuten samanlainen mysteeri kuin Orpon valtion tililtä löytämät 2mrd euroa.

Niin ap, oliko Orpo Petteri sun kanssa baarissa?

Vierailija
15/15 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on oikeasti sattunut tällainen mysteeri. Tosin rahat olivat olleet takkini taskussa kuusi vuotta. Pienempi summa. Tarina lyhyesti: mies löysi takkini mökiltä. Yhden sisäoven takana on naulakko, ovi aina auki. Sinne unohtunut takki. Taskussa kakskymppisiä ja ostoskuitti - eikä mitään mielikuvaa. Minulla ei koskaan ole käteistä eikä kuitti vaikuttanut edes omaltani, ostoksista päätellen. Ostettiin ruokaa rahoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan