Hesan Myyrmäki, millainen paikka asua?
Ollaan ehkä muuttamassa Hesaan ja tuolla olisi yksi asunto tiedossa. Millaista aluetta, onko leikkipuistoja / koira-?
Kommentit (41)
Asumaton?
Tuntematon..?
Missä se muuten on?
Muumimaailmassa..?
En tiedä missä Helsingissä on Myyrmäki.
Tonne pitää matkustaa stadista junalla.
Myyrmäki on Vantaata. Uutisista päätellen melko levoton.
Hesassa se ei sijaitse. Kokeile Vantaata.
Aika vähän on Myrtsistä uutisoitu. Vanha vantaalaislähiö.
Jos tarkoitat Vantaan myyrmäkeä, niin lempinimi Myyrmansk kertonee kaiken tarvittavan.
Hyvä paikka, sisko asuu siellä. Taitaa kyllä olla Espoota eikä Hesaa tuo Myyrmäki.
Hyvä😎. Ja kohta kuuluu Hesan kanssa samaan julkisen liikenteen vyöhykkeeseen. Eli olet vähän ennakoinut tuota kuntarajaa.
Vitsiksihän aloitus oli tarkoitettu.
Kaveri muutti sinne ja se muuttui heti ylimieliseksi hesalaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä paikka, sisko asuu siellä. Taitaa kyllä olla Espoota eikä Hesaa tuo Myyrmäki.
Ei ole Sipoota Myyrmäki!
Mitenköhän se menisi maalla asuville perille, että Espoo ja Vantaa ei ole osa Helsinkiä? Ne ovat ihan omia kaupunkeja, vaikka kuuluvatkin pääkaupunkiseutuun. Mäkin asun Vantaalla ja aika moni etenkin vanhempi sukulainen sanoo, että tulee mun luo "Hesaan" käymään. Juu, paitsi että se "Hesa" on noin 20km päässä mun kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän se menisi maalla asuville perille, että Espoo ja Vantaa ei ole osa Helsinkiä? Ne ovat ihan omia kaupunkeja, vaikka kuuluvatkin pääkaupunkiseutuun. Mäkin asun Vantaalla ja aika moni etenkin vanhempi sukulainen sanoo, että tulee mun luo "Hesaan" käymään. Juu, paitsi että se "Hesa" on noin 20km päässä mun kotoa.
Ei se mene, kaikki etelä on niille Hesaa, kun ne ei edes tiedä, missä kehä 3 kulkee.
Asemanseutu levoton iltaisin.Muuten kulkuyhteydet,palvelut ja ulkoilu lapsen ja koiran kanssa 10+.Asutaan aika lähellä ja palvelut ja koirapuistot kovassa käytössä.
Haha, Pohjois-Suomessa asuessani naapurin tyttö muutti "Hesaan". Kävi ilmi, että asuu Kirkkonummella :D
Aika masentavaa perus vantaalähiötä, palvelut ok kuitenkin. Etkö mitään muuta seutua keksinyt?
Sehän riippuu mihin päin Myyrmäkeä muuttaa. Jos muuttaa siihen aseman lähettyville ni onhan se aika levotonta. Jos muuttaa vaikkapa sinne Louhelan aseman lähettyville pois aseman läheltä ni uskoisin että aika rauhallista. Aseman läheisyydet aina rauhattomampia kuin siellä kauempana olevat paikat.
Olen myyrmäkeläinen ja mulla on koira-.