Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laittakaa halpoja/edullisia kauneus niksejä ja muoti niksejä tähän...

Vierailija
30.12.2018 |

niin, tuleeko mieleen?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta itsellesi laadukkaat perusvaatteet: housut, pusero, neule, hame, mekko, kengät, saappaat (ja mitä nyt tarvitsetkaan), jotka ovat kaikki hyvin neutraalin värisiä. Näihin sitten ostelet erivärisiä huive ja, koruja, hattuja tms. Asu muuttuu näiden asusteiden avulla.

Tää on hankalin! Pitäisi olla tarkka lista millaiset vaatteet ostaa, väri, malli jne..

ap

Your face pukeutumisneuvojaa minäkin suosittelen lämpimästi - sieltä saat mukaasi tuon värianalyysikartankin.

Vierailija
22/26 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en suosittelisi kookosöljyä iholla käytettäväksi, koska se on aika kova aine tukkimaan ihoa jos siihen taipuvainen iho on. Lisäksi se saattaa putkistoon kovettuessaan tukkia putket, eli kannattaa hyvin huolellisesti huuhtoa se viemäri käytön jälkeen. 

Mutta kahvinpuruilla saa hyvin kuorittua ihon. Itse keitän aamulla kahvit, ja sitten ne käytetyt purut mukaan suihkuun. Yleensä sekoitan jotakin vauvaöljyä/kosteusvoidetta/mitä sattuu löytymään ja sillä kuorin. Vähän sotkuista, eikä ehkä ihanimman tuoksuista mutta toimii hyvin. Samoin hunajalla ja sokerilla saa huulet kuorittua! 

Sheivaamisessa olen käyttäny usein ihan hiustenhoitoainetta, ja todennut sen paremmaksi kuin erilliset sheivausgeelit. 

Meikeissä kannattaa ihan huoletta kokeilla niitä cittareiden halpismerkkejä, esim Catricea ja Essenceä, niissä on ihan hyviä tuotteita vaikka hinta on epäilyttävän halpa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en suosittelisi kookosöljyä iholla käytettäväksi, koska se on aika kova aine tukkimaan ihoa jos siihen taipuvainen iho on. Lisäksi se saattaa putkistoon kovettuessaan tukkia putket, eli kannattaa hyvin huolellisesti huuhtoa se viemäri käytön jälkeen. 

Mutta kahvinpuruilla saa hyvin kuorittua ihon. Itse keitän aamulla kahvit, ja sitten ne käytetyt purut mukaan suihkuun. Yleensä sekoitan jotakin vauvaöljyä/kosteusvoidetta/mitä sattuu löytymään ja sillä kuorin. Vähän sotkuista, eikä ehkä ihanimman tuoksuista mutta toimii hyvin. Samoin hunajalla ja sokerilla saa huulet kuorittua! 

Sheivaamisessa olen käyttäny usein ihan hiustenhoitoainetta, ja todennut sen paremmaksi kuin erilliset sheivausgeelit. 

Meikeissä kannattaa ihan huoletta kokeilla niitä cittareiden halpismerkkejä, esim Catricea ja Essenceä, niissä on ihan hyviä tuotteita vaikka hinta on epäilyttävän halpa. 

Kahvinpuruja ei saa päästää viemäriin.

Vierailija
24/26 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvinpuruja ei saa päästää viemäriin.

Voi apua, ei muuten saakaan, olin unohtanut kokonaan. Sen takia juuri siirryin itsekin aikanaan kuorintahanskoihin. Hyvä ajatuskatko :D 

Vierailija
25/26 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysy normaalipainoisena. Pidä huolta ryhdistä.

Ota selvöö, mitkä värit sopivat sinulle ja hanki vaatteita ja meikkejä ainoastaan näissä väreissä.

Ja edellä mainittuun lisätään vielä positiivinen asenne aidolla hymyllä ja tuikkivilla silmillä, on aika täydellinen paketti kasassa.  

Vierailija
26/26 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta klassisia vaatteita, älä mene liikaa trendien perässä.

Nahkakenkiä kannattaa huoltaa ja käyttää tarvittaessa suutarilla.

Satularasva purkki maksaa 10€ ja kestää vuosia.

Sillä vedellään talvisaappaat muutaman kerran kaudessa.

Nahkalaukkuihin kans, sellaiset joihin pitää ja voi laittaa. Kaikkiin ei voi.

Eikä kannata.

Nahkatakki, sellanen biker. Rasvataan kans pariin otteeseen kaudessa.

Hylkii hyvin vettä ja skeidaa,

Samoin saappaat. Ei muuten jää suolarantuja.

Ei kauneusvinkki, mutta satularasva käy muuten myös koirien nahkahihnojen putsaukseen ja huoltoon.