Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koirien pito alkaa ärsyttää

Vierailija
30.12.2018 |

Ei pelkästään se, että ilotulotteetkin meinataan koirien takia kieltää, vaan kaikkialla räksyttävät, pissaavat ja kakkivat koirat, joita hyysätään, vaikka Aasiassa ja Afrikassa ihmiset näkevät nälkää. Niitä pidetään kuin perheen jäseniä, syötetään ilmastoepäystävällisesti lihaa ja ostetaan muovileluja. Koirien käytöhäiriöitä siedetään ja annetaan niiden raadella lampaita ja lapsia ja nyt sudetkin pitää tappaa, ettei metsästyskoirat olis vaarassa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori että olet niin köyhä ja yksinäinen, että joudut olemaan koirillekin kateellinen. 

Vierailija
2/10 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaiset ravintolat kunniaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten se on koiranomistajan vika että joissain maissa tehdään 10 lasta vaikka ruokaa ei ole?

Vierailija
4/10 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirille voisi laittaa pakollisen koiraveron 1000€/vuosi.

Rahalla voisi palkata porukkaa siivoamaan koiranpaskaa jalkakäytäviltä.

Vierailija
5/10 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään pidä koirista eikä ole mitään syytä, miksi ihmisillä saisi sellainen kotona olla, mutta totean tuosta rakettiasiasta. Minäkin nimittäin, koirattomana ja koiria jopa hieman inhoavana, allekirjoitin sen aloitteen. Ne raketit ovat vaarallisia ampujalle ja muille ihmisille lähistöllä, sytyttävät joka vuosi tulipaloja ja muuta vahinkoja. Ei ole mitään syytä, että niitä saisi ampua sen enempää kuin ihmisillä on syitä saada pitää kotonaan koiraa.

Eli tää ei ole pelkkien koirien asia vaan muidenkin.

Vierailija
6/10 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Ei lisäänny Afrikassa ruoka, vaikka Euroopassa luovuttaisiin koirista.

Vierailija
7/10 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori että olet niin köyhä ja yksinäinen, että joudut olemaan koirillekin kateellinen. 

Tällä kertaa kateuskortti taisi osua. Minun koiralla on varmaan asiat paremmin kuin ketjun aloittajalla. Koirani ei pelkää rakettaja, joten sen puoleen voi minun puolesta ampua afrikkalaisten ruokarahat taivaalle.

Vierailija
8/10 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirille voisi laittaa pakollisen koiraveron 1000€/vuosi.

Rahalla voisi palkata porukkaa siivoamaan koiranpaskaa jalkakäytäviltä.

Kerään itse koirani paskat miksi pitäisi vielä siitä maksaa, urpo.. Urpoille 10000e tyhmyys vero

Vierailija
9/10 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä kusen naapurin pensasaitaan, niin ei sitä kukaan katso hyvällä. 

Vierailija
10/10 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan myös koiria!! Niiden räksytystä ei jaksa kuunnella ja ärsyttää, kun ihmiset ei siivoa niiden jätöksiä.

Ja todella ärsyttää nää koirani itkee raketteja-jutut, voi vttu!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi