työmotivaatio
Millainen motivaatio teillä on omaa työtä kohtaan? Asteikolla 1-10?
Miten selviän tämän olotilan kanssa? Vinkkejä? Nykyinen työ alkanut tuntua todella vastenmieliseltä. Selviydyn päivä kerrallaan vapaita odottaen. Uutta tietysti haen, mutta ei ihan helppoa työnhakukaan ole, kun kilpailu paikoista kova.
Kommentit (6)
6, mikä on minulle tosi huono. Työt pitää hoitaa, tietenkin, mutta en nauti. En valitettavasti ehkä pysty enää järkeilemään hyväksi asioita, jotka ovat syvemmällä ja laajemmalla kuin oma asenteeni. Ja ihan oikeasti, aloittaessani tämän työn, luulin löytäneeni oikean suunnan.
Miksi minun pitää olla puolustamassa omaa työtäni ja rooliani ymmärtämättömille ihmisille, kun voisin olla jossakin muualla tekemässä samoja asioita, mutta niin, että ne koettaisiin hyödyllisiksi ja arvostetuiksi. Ja voisin käyttää intohimoani hyödyksi sen sijaan, että olen koko ajan piikit pystyssä ja astelen töihin vtutusverhon läpi.
Positiivista on se, että ei sentään ahdista, vaan vtuttaa. Vaan.
Vitutus käyrä oli ihan tapissa pitkään, mutta viisaan miehen lause auttoi jatkamaan. Nyt motivaatio on varmaan 6.
If you don't like your job, you don't strike! You just go in every day, and do it really half assed. That's the American way. - Homer Simpson
Osaatko sanoa, mistä olotilasi johtuu?
Itselläni motivaatio on nollissa. Syynä lähinnä määräaikaiset työsuhteet ja jatkuva epävarmuus kaikesta. Alan olla aika uupunut tilanteeseen, jota on kestänyt useita vuosia. Tämä jatkuva pelko tulevasta vie ilon työnteosta.
Motivaatio melko lähellä nollaa. Kiitos työkavereiden. En tiedä kauanko jaksan yrittää ylläpitää laatua yksin.
Sanoisin että sellainen 6/10 eli aika neutraali fiilis.
Saan palkkaa hanttityössä sellaiset 2250€ bruttona ja aika suuren osan ajasta vain surffaan netissä.
Yritän kyllä kovasti miettiä, että mikä voisi olla se ns. uratyö mutta vieläkään se ei ole selvinnyt vaikka ikää +30.