Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Hauska" lahja -loukkaannuin

Vierailija
30.12.2018 |

Minulla oli siis synttärijuhlat eilen pienellä porukalla. Muutama hyvä ystäväni tuli lahjan kanssa, josta paljastui erilaisia lihatuotteita. Ja minä olen siis kasvissyöjä. Ja ystäväni tietävät tämän. En halua tukea lihateollisuutta ja sen takia en lihaa syö, joten loukkaa aivan älyttömästi tuo lahja. Korttina oli tietenkin kuva kuolleesta lehmästä.

Kavereita nauratti älyttömästi, minä sain vain sanotuksi, että viette varmaan mukananne sitten kanssa. Sanoin myös ettei minua naurata, mutta en kehdannut nostaa suurempaa mölyä asiasta siinä tilanteessa.

Nyt tänään mietin asiaa enkä voi käsittää koko juttua. Olen todella vihainen, mutta samalla mietin olenko nyt yksi niistä hulluista vegaaneista jotka suuttuvat kaikesta mitä muut tekee.

Ja en usko, että yrittivät näpäyttää tms. en ole ikinä pitänyt luentoja eläinten oloista tai katsonut nokka pystyssä kun joku syö lihaa, olenhan sitä itsekin joskus vuosia sitten syönyt ja hyväähän se on. Tuntuu vain siltä, että omat ystäväni eivät kunnioita minun periaatteitani vaikka minä kunnioitan heidän valintojaan enkä nihin puutu.

En tiedä miten ottaa asia puheeksi, kyseenalaistan koko ystävyyden. Loppuiltana en puhunut heidän kanssaan vaan olin toisten kanssa ja he olivat keskenään. Todella typerä olo.

Miten itse tekisitte, odottaisitteko yhteydenottoa vai ottaisitteko itse asian puheeksi? En tiedä halusivatko he tarkoituksella loukata vai oliko oikeasti vitsi joka meni vain yli.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta, minkä ikäisiä ootte? Aika lapsellista noilta sun kavereilta.

Vierailija
2/30 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Jos olette aikuisia, pitäisin tuota jo niin törkeänä tekona etten pitäisi tuollaisiin "ystäviin" enää yhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä oikeasti ei ole provo, niin voi apua mitä porukkaa. Sanoutuisin välittömästi irti noin juntista seurasta.

Vierailija
4/30 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa lapsellisia kavereita. Jostain syystä lihansyöjillä menee aina hitosti tunteisiin jos joku ei halua syödä lihaa.

Itse en osaa ainakaan vielä olla ilman mutta arvostan teitä jotka pystytte.

Vierailija
5/30 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mutta nythän asia on nostettu puheenaiheeksi kavereittesi toimesta. Oletko joku hiiri? Jos ihmiset haluaa itse vääntää kanssasi vegaaniudesta ja kutsuvat sinut keskusteluun niin tietenkin vastaat siihen.

Vierailija
6/30 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he ajatteli, että valmistat lihat heille syötäväksi. Mistä edes saa kortteja, kuolleista eläimistä?

Vierailija
7/30 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että se oli heistä vain vitsi. Vaikka huono olikin. Ovat varmaan heittäneet keskenään läppää ja siitä se ajatus sitten lähti.

Vierailija
8/30 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi, joka meni yli. Mutta tänäpäivänä tiedän, että kaikesta pitää loukkaantua, onhan kyse niin pyhistä periaatteista.

Vierailija
9/30 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä ole ihan päivänselvää kiusaamista? 

Vierailija
10/30 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsi, joka meni yli. Mutta tänäpäivänä tiedän, että kaikesta pitää loukkaantua, onhan kyse niin pyhistä periaatteista.

Nykyään ei meinaa kehdata loukkaantua mistään kun aina joku tulee valittamaan että "kaikesta sitä pitääkin nykyaikana loukkaantua!" Pitäisi vaan hymyillä ja ottaa kiltisti kaikki loukkaukset vastaan.

Vierailija
11/30 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea syntymäpäivänä, tosin päivän myöhässä.

Lapsellisia "kavereita" sinulla. Vaikka olen itse sekasyöjä niin minusta kaikkien vakaumusta pitää kunnoittaa.

Toivottavaa on että sun ei tarvitse sinnitellä noiden kultamurujen seurassa liian usein.

Vierailija
12/30 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat joskus ajattelemattomia. Huumori on vaikea laji. Keskustelisin asian selväksi ystävien kanssa ja jos heiltä löytyisi nöyryyttä pyytää anteeksi, antaisin anteeksi. Itse tein lukiossa virheen, että suutuin vastaavanlaisessa tapahtumassa (minun laukkuuni laitettiin inhoamaani juttua) ystävilleni niin, etteivät välit koskaan korjaantuneet. Nyt harmittaa, kun en enää kuulu ystäväpiiriin. Silloin tuntui, etten halua olla sellaisten ihmisten kanssa tekemisissä.

Vierailija
13/30 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä he ajatteli, että valmistat lihat heille syötäväksi. Mistä edes saa kortteja, kuolleista eläimistä?

"Annetaanko Annalle lihaa synttärilahjaksi, se varmaan tykkää viettää juhlansa keittiössä tekemässä meille ruokaa jota se ei itse voi syödä?" "Hei joo, ihan mahtava idea!"

Vierailija
14/30 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varmaan kysyisin kahdn kesken joltain siihen porukkaan kuuluvalta, miten he olivat tuollaiseen ideaan päätyneet ja mistä syystä sen päättivät toteuttaa. Porukassa ehkä kysyisin, mitä he ajattelivat sinun niillä lihatuotteilla tekevän. Lahjan tarkoitus kumminkin on ilahduttaa saajaa, ja tuosta lahjasta oli varmasti kaikille selvää, ettet ilahdu. Ehkä he ajattelivat, että vitsi on sinunkin mielestäsi hyvä.

Vierailija
15/30 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kolmekymppisiä ollaan kaikki. Kortti siis oli joku netistä tulostettu kuva.

Itsellekin tuli vähän olo, että haluavat eroon musta tms. ja tuo oli heidän tapansa ilmaista se. En tiedä olenko sitten tehnyt jotain kun ennen eilistä oli kaikki ihan normaalisti

Vierailija
16/30 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään edes hauska lahja ja olen kuitenkin lihansyöjä.

Vierailija
17/30 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa provolta.

. Väittää vuodatuksena alussa olevansa kasvissyöjä. Muutamaa riviä myöhemmin väittää olevansa vegaani. Ne kun ovat erilaisia ruokavaioita.

Eli yhtä k-pää, kuin vieraansa. Huoh.

Jos ei sitten provo.

Vierailija
18/30 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että tuollaiset reikäpäät ovat juuri sopivaa seuraa sinulle? Kohtaavatko ajatus- ja arvomaailmanne noin muuten?

Vierailija
19/30 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymäpäivänä vieraiden tarkoitus on ilahduttaa päivänsankaria.

Jos ei siihen taivu, ei pidä tulla juhliin.

Jos meni maku tästä poppoosta, niin jätä heidät taaksesi.

Toinen keino on vastata samalla mitalla tai isommalla. Vie heidän juhliinsa maailman herkullisin vegaanitäytekakku, johon kaikki vieraat ihastuvat ja haluavat reseptin :)

Vierailija
20/30 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa provolta.

. Väittää vuodatuksena alussa olevansa kasvissyöjä. Muutamaa riviä myöhemmin väittää olevansa vegaani. Ne kun ovat erilaisia ruokavaioita.

Eli yhtä k-pää, kuin vieraansa. Huoh.

Jos ei sitten provo.

Vegaani on kasvissyöjä, mutta kasvissyöjä ei välttämättä ole vegaani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän