Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten facessa voi estää henkilön? Jos estää yhdessä ryhmässä niin päteekö esto kaikkiin kirppisryhmiin, joissa henklö on?

Vierailija
30.12.2018 |

Mulla kiusankappaleena henklö, joka laittaa jatkuvasti yksityisviestejä ja yrittää ostaa puoli-ilmaiseksi vaikka kaupat ryhmän sääntöjen mukaan pitää sopia seinällä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kiusankappaleena henklö, joka laittaa jatkuvasti yksityisviestejä ja yrittää ostaa puoli-ilmaiseksi vaikka kaupat ryhmän sääntöjen mukaan pitää sopia seinällä.

Ne keskustellutkin ja viestien lähettelyn voi estää sieltä viestiketjusta.Voit myös estää koko henkilön jotta henkilö ei löydä sinua ollenkaan ei näy ryhmissä ehkä jossain peleissä voi näkyä.

Vierailija
2/6 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittasin sinuna viestiä myös kirpparin modareille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet henkilön profiiliin. Siinä profiilikuvan alla oikealla on kohta ’muut’. Paina sitä niin siinä tulee kolme vaihtoehtoa. Estä on alimmaisena

Vierailija
4/6 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

567 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit myös estää koko henkilön jotta henkilö ei löydä sinua ollenkaan ei näy ryhmissä ehkä jossain peleissä voi näkyä.

Miten voi estää kokonaan? En löydä sellaista kohtaa.

Vierailija
5/6 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet henkilön profiiliin. Siinä profiilikuvan alla oikealla on kohta ’muut’. Paina sitä niin siinä tulee kolme vaihtoehtoa. Estä on alimmaisena

Kiitos paljon! :)

Vierailija
6/6 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa ryhmän säännöt, osassa on ettei ketään saa estää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi