Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moukka puoliso

Vierailija
30.12.2018 |

Käytiin illalla miehen kanssa leffassa, päivällä oli ollut puhetta että menisimme myös syömään elokuvan jälkeen. Käymme erittäin harvoin kahdestaan missään ja odotin siksi kovasti yhteistä treffi-iltaa.
Elokuvan jälkeen mies ehdotti että jos mentäisiinkin hampurilaiselle!! Treffi-ilta teinijonnejen seurassa mäkkärissä! Naurahdin asialle, koska luulin miehen vitsailevan. Mies ajeli sitten hiljaisena ravintolan lähikatuja etsien pysäköintipaikkaa. Ehdotin auton viemistä kauemmaksi, voitaisiin hyvin kävellä. Yhtäkkiä mies ilmoitti ajavansa kotiin, koska ei halua kävellä eikä parkkipaikkaa löydy. Sitäpaitsi ulkona syöminen on kallista ja voisin lämmittää mikrossa eilistä ruokaa.
Menin ihan sanattomaksi. Mies on ääliö. Ei selvästikään halua viettää aikaa kanssani. Elokuvissa käyminen onistuu, koska siellä voi olla pimeässä ja hiljaa eikä tarvitse jutella. Hän on valmis tapaamaan kavereitaan ja silloin jaksaa kyllä etsiä parkkipaikkaa, ja rahaakin löytyy. Mies on moukka.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu. Kyl se on.

Vierailija
2/30 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ette vain sovi yhteen. Hienostelua pidentää kanssa harvemmassa natsaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko ihan puolisoksi asti päässyt?

Vierailija
4/30 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehet vaan tajua naisia! Ei noin tehdä

Vierailija
5/30 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ette vain sovi yhteen. Hienostelua pidentää kanssa harvemmassa natsaa.

Mitä??

Vierailija
6/30 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pelannut rahansa?

Menettänyt työpaikan?

Konkurssissa?

Vierailija
7/30 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäisi tapailu näillä spekseillä. Toivottavasti ei ole suhde pidemmällä?

Vierailija
8/30 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään haluaisi rahojani tai aikaani sinuun tuhlata, jos asenne tuollainen on.

Ei kelpaa se miehen seura vaan, vaikka sitten mäkkärissä tai kotona yhdessä. Pitäisi päästä kalliiseen ravintolaan, jotta voi someen ottaa kuvia ja hehkuttaa. Mies tietenkin maksaa, tai on ihan sika.

Nyky-feministit saa kaikki naiset näyttämään idiooteilta.

Vierailija
9/30 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit pyytänyt että jättää sut kaupungille ja jatkanut iltaa yksin.

Vierailija
10/30 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellinen tilanne on hyvä, rahankäytössä ei ongelmaa. Tai miten sen nyt ottaa kun eilistä ajattelee. Tulee lähinnä mieleen ettei halua viettää aikaa yhdessä.

Vierailija
11/30 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua kävellä ja sinä et enää halua olla yhdessä. Syyksi voi sanoa vaikka että jos ei onnistu yhteinen treffi-ilta ravintolassa kun mies ei jaksa kävellä niin suhde ei onnistu etkä sinä jaksa seurustella.

Vierailija
12/30 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne tajua.

Meillä oli 20v. hääpäivä ja mentiin syömään, mut miehellä oli kiire kapakkaan jos näkis tuttuja. Näkyihän niitä, mulle vieraita naisia tuli humalassa halaankin mun miestä.

Arvatkaa kelle jäi paha mieli.

Ilta oli täysi fiasko.

Vierailija
13/30 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan naimisissa, kolmen alakouluikäisen lapsen vanhempia. En kaivannut hienoa ruokapaikkaa, ihan bonuskortti-ravintolaa ajattelin. Olisi ollut mukavaa syödä kahdestaan ja rauhassa.

Vierailija
14/30 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne tajua.

Meillä oli 20v. hääpäivä ja mentiin syömään, mut miehellä oli kiire kapakkaan jos näkis tuttuja. Näkyihän niitä, mulle vieraita naisia tuli humalassa halaankin mun miestä.

Ilta oli täysi fiasko.

Voi Terttu-Irmeli, aivan on kauheaa tuollainen halailu. Kyllä on varmasti vaikeaa ja tulee paha mieli, että on tultu ihan halailemaan sinun Armas-Uoleviasi, kauuheeaaa! Itkehän nyt sellaiset 2 viikkoa tuota tuskaasi, sitten mökötät toiset 2 viikkoa. Sitten syyllistäminen ja kuulustelu, mistä miehesi (niin sinun ihan oma), tuollaisia naisia tuntee. . . . Nyt on Terttu-Irmeli sinun aikasi, olet niiinnn vahvoilla. Paina päälle vaan.

Vierailija
15/30 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa mulla nainen joka haluaisi lähteä leffaan, syömään kunnolla, baariin, olisi seksiä.

Eikä todellakaan mentäisi omalla autolla.

Aamulla mietin sängyssä maatessa miten hyvältä tuntuisi alaston nainen itseäni vasten, rinnat mitä hyväillä.ym.

Mutta ei, exäkin kiukutteli ja pilasi kaikki hommat, meni leffaan ennemmin kavereiden kanssa, raflassa ruoka oli pahaa, kylmää, kuumaa, ei ikinä hyvää, baariin jos mentiin sitä väsytti, pää oli kipeä tai jotain, seksistä en viitsi edes mainita.

Ylimääräistä rahaa ei ole, mutta edes joskus.

Vierailija
16/30 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista mielipahaohareista täytyisi kertoa suoraan miehelle eikä jäädä yksikseen murehtimaan tai avautua av-palstalle. Mistä ne miehet muuten tietää tai oppii jos ei löydy itseltä sisäsyntyistä ymmärrystä.

Itsellä ei olisi intoa jatkaa suhteessa missä toinen ei halua nähdä vaivaa huomioimisessa. Minä en odota mieheltäni miten hän mahdollisesti huomioisi minua vaan kerron hänelle mitä haluan. Se ymmärrys mitä nainen haluaa ei ole hänelle mitenkään luontaista ymmärtää siis millaisia treffi-iltoja kaipaan vaan kerron hänelle suoraan mitä ja milloin. En siis ylläty koskaan romanttisesti vaan vietetään romanttisia treffi-iltoja silloin tällöin. Mutta oma valinta, itse olen mieheni valinnut niin teen valituista olosuhteista parhaat mahdolliset.

Vierailija
17/30 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mua ärsyttää tuo "treffi-ilta" termi?

Ehkä miehesi ei osannut ajatella elokuvissa käyntiä ja sen jälkeen syömistä "treffeinä". Sinulla oli ilmeisesti erityisiä odotuksia illasta joita et ollut miehellesi tarpeeksi selventänyt.

Mutta joo myönnän, miehesi on ehkä naisen näkökulmasta juntti; hän ei näe mitään erityistä juhlan aihetta  siinä, että pääsee vaimonsa kanssa kahden elokuviin ja syömään. Eikä hän taida oikeastaan edes kaivata sitä. Teillä on erilaiset odotukset parisuhteesta.

Sulla on nyt kaksi vaihtoehtoa; hyväksyt tilanteen tai jos et hyväksy, niin yrität keskustella miehen kanssa mikä mättää. Sen jälkeen on  kolme vaihtoehtoa: 1. hyväksyt oikeasti tilanteen  2. et hyväksy tilannetta ja olet onneton 3. eroat miehestäsi ja etsit sopivamman itsellesi 

Vierailija
18/30 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään haluaisi rahojani tai aikaani sinuun tuhlata, jos asenne tuollainen on.

Ei kelpaa se miehen seura vaan, vaikka sitten mäkkärissä tai kotona yhdessä. Pitäisi päästä kalliiseen ravintolaan, jotta voi someen ottaa kuvia ja hehkuttaa. Mies tietenkin maksaa, tai on ihan sika.

Nyky-feministit saa kaikki naiset näyttämään idiooteilta.

Sun kaikki kommentit saa sut näyttämään idiootille, ihan joka ketjussa.

Vierailija
19/30 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukka on surkea tapaus. Aina arvosteli lapsiperheitä kunnes itselleen kävi vanhanaikainen.

Vierailija
20/30 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne tajua.

Ilta oli täysi fiasko.

Voi Terttu-Irmeli, aivan on kauheaa tuollainen halailu. Kyllä on varmasti vaikeaa ja tulee paha mieli, että on tultu ihan halailemaan sinun Armas-Uoleviasi, kauuheeaaa! Itkehän nyt sellaiset 2 viikkoa tuota tuskaasi, sitten mökötät toiset 2 viikkoa. Sitten syyllistäminen ja kuulustelu, mistä miehesi (niin sinun ihan oma), tuollaisia naisia tuntee. . . . Nyt on Terttu-Irmeli sinun aikasi, olet niiinnn vahvoilla. Paina päälle vaan.

Mikäs Kurttu- Turmeli tänne tuli ivaamaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi