Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä aktiivisuusranneketta suosittelisit?

Vierailija
30.12.2018 |

Niin paljon eri merkkejä markkinoilla

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy katsomassa play-kaupassa tai applen kaupassa niiden sovelluksia.

Vierailija
2/3 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan minkälaiseen käyttöön tulee.

Yksi juontaja taannon sössi oman ja parin muun elämän GoPro "aktviisuusrannekkeella", älä ainakaan sille linjalle lähde.

Jos kuntoiluhommia yhtään mietit, niin ehkä parempi unohtaa ne rannekkeet ja keskittyä siihen itse asiaan.

Himourheilija saataisi hyötyä kunnon urheilukellosta, jollekin toiselle älykello on varmaan parempi. Ne perustason aktiivisuusrannekkeet eivät varmaan ole kenellekään kovin hyvä ratkaisu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan sun tavoitteista ja aktiivisuuden tasosta, harrastuksistakin.

Itselläni on Polar A370 ja itse hankin sen siksi, että pystyisin seuraamaan uneni laatua (nukun huonosti) ja treenini tehoa (treenaan eniten salilla). Paradoksaalisesti juuri noihin kyseinen ranneke ei sovellu kovinkaan hyvin. Unen katkonaisuuttani ranneke ei tunnista kunnolla, ja ranteesta sykkeen mittaava ranneke ei toimi kunnolla, jos kädellä puristaa lujaa (kuten salilla aika usein tulee tehtyä).

Arjen aktiivisuuteen rannekkeella on ollut kyllä nostava vaikutus. Kyllä mun tulee aktiivisemmin lähdettyä lasten kanssa ulkoilemaan, ja lenkkeilyssä sykeseurantakin toimii. Mutta unen seurantaan tämä ei unihäiriöiselle sovellu, eikä kuntosalitreeniin ilman sykevyötä.