Miksi keskustelu toisinaan poistetaan
On kyse harmittomista keskusteluista.
Eri maissa ja kulttuureissa on eri tapoja. Miksi niistä ei saa kertoa asiallisesti.
Onko jopa sanoja, jotka aiheuttavat koko ketjun poiston.
Onhan se väärin, että jotkut voivat kiusata siten. Miten nyt on, minua vaivaa.
Kommentit (15)
Täällä jotkut ilmeisesti hermostuvat jostain mielipiteistä ja poistattavat ihan harmittomiakin ketjuja.
Nytkin tuohon tuli jonkun juttu sellaisina sanoineen, että on ihan vyötärön alta.
Meneekö se viesti ihan kuisanteon kautta pois.
Yksi aloitus olisi joutanut poliisille, jonka joulun aikana näin.
Onhan kultturierot yleismaailmallisia asioita, joita siellä ja täällä ihmetellään.
Moderointialgoritmi etsii kiellettyjä sanoja ja tuhoaa ketjut, joissa niitä on liikaa. Kerran jopa koiria käsittelevä ketju hävisi, koska siinä oli monta kertaa sana r o ...tu. Sana siis viittasi erilaisiin koiriin, mutta eihän se koodinpätkä sitä ymmärtänyt.
Ai onko sanoja, joista poistuu koko KETJU? Tiedän vain, että joistain tulee "kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen" (= ei ikinä).
Mulle tulee vihreä teksti, että poistettu tai sitä ei löydy. Ihan viattomista asioista. Sitten koko ketju on poissa.
Trumputtajat käännytetään jo rajalla pois. :D
Kaikki on n e e k e r e i d e n syytä.
Ainakin ne ketjut, joissa krititisoidaan miehiä poistuvat aika nopeasti.
kansalaisäänestyksiä pitäisi tehdä jatkuvasti, että asiat tulisivat oikeilla nimillä kerrotuiksi. Ettei rämähtäisi.
m o d e poistaa lähtökohtaisesti kaikki viestit, joissa sana eno, n e e k e r i, ä h l ä m i,
Minun ajatkseni mukaan pitäisi antaa mahdollisuus myös muiden laajakatseisten asioiden kanssa rupatteluun.
Mieltään tuskin kukaan pahoittaa.
Ali-eno on kanssa pyhä. Ali pilasi joulun saa-ta-na.
Aihe tai peukutukset menevät jonkun palstalla roikkuvan elämänkoululaisen röökimuijan ihon alle. => Ilmoitus asiattomaksi.
Olisi hyvä kuulla perusteluja.