Evellä
Jäätävän muhkee bylly. Eilen korosti sitä kauniisti Hartwalilla
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Oli kyl kunnossa.
T:Markku55
Aika erikoinen mielipide. Ihraa ja selluliittia löllyvä täysin treenaamaton läskipärce on sinun mielestäsi "kunnossa"??
Ei ollut kivannäköinen. Ylipainoiselta näytti. Ei tainnut ihan itse ymmärtää miltä näytti asussaan..tuskin olisi pukenut. Peilikuva valehtelee. Sen edessä vetää vatsaa sisään ja poseeraa. Yllätys on nähdä koko karmeus jonkun muun kuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyl kunnossa.
Aika erikoinen mielipide. Ihraa ja selluliittia löllyvä täysin treenaamaton läskipärce on sinun mielestäsi "kunnossa"??
Tuliks sulle paha mieli, kun toisella on muodot kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen so.tanorsu joo.
Oli aivan pakko? Sä oot vissii joku miss Suomi?
Täällä vois osa taas miettiä kehtaisiko sanoa Evelle päin naamaa sen mitä tänne kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyl kunnossa.
Tuliks sulle paha mieli, kun toisella on muodot kohdillaan.
En tajua miksi täällä ihaillaan selkeää lihavuutta ja suueta rasvan määrää kehossa. Ei tuollaiset muodot ole tervettä.
Ennemmin olisin huolestunut heikosta laulutaidosta ja kyvyttömyydestä pysyä nuotissa kun prseen koosta.
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin olisin huolestunut heikosta laulutaidosta ja kyvyttömyydestä pysyä nuotissa kun prseen koosta.
Joo samoilla linjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Eve ei pärjää kilpailussa laulutaidossa. Biisitkin ovat plagiaatteja. Yrittää epätoivoisesti kerätä rasvaa hanuriinsa jotta omistaisi Suomen suurimman takapuolen, ja herättäisi sillä runggareiden huomion kun ei laulutaidollaan kykene loistamaan. Äärimmäisen säälittävää ja noloa.
Yrittää olla Suomen latino ja Kardashian. Kaikki pelkkää feikkiä.
Eve on kaunis ja minun mielestäni upea kroppa. Vaikuttaa myös hauskalta tyypiltä mitä nyt olen häntä nähnyt muutaman kerran. Idioottimaista haukkua toista, oli se sitten julkkis tai ei.
Tuli kyl hyvin perseen muodot esiin