Mua vituttaa huominen jo etukäteen ja olen siksi pahalla tuulella
Tiedän että mies ei muista mua mitenkään, lapset ovat sen verran pieniä etteivät voi ominpäin tehdä mitään ilman aikuisen apua tai neuvoa (4v, 3v ja 6kk .
Mies voisi piirtää lasten kanssa edes jotain..
Itse olen aina lasten kanssa kehittänyt isänpäiväksi jotain on ollut joku lahja, kortti ja ehkä joku kakun tapainen.
Katsotaan vaan että mies ei edes muista koko huomista, saan varmaan itse herätä aamulla lasten kanssa niinkuin normaalistikin :-(
Muuten on ihan hyvä isä, mutta voisi muakin joskus muistaa..
Kommentit (14)
Märistä nyt yhden ÄITIENPÄIVÄN perään... Voi kiesus. Eiköhän sitä ole elämässä ja parisuhteessa vähän tärkeämpiäkin asioita...
Siis puhutko nyt miehestäsi vai isästäsi? Ja miksi kumankaan heistä pitäisi pitäisi muistaa sinua?
Ja onneksi hän sen tekekin, olen todella otettu hänen " panoksestaan" äitien päivän eteen, meilläkin lapset vielä pieniä 3 ja 4v.
Olen pahoillasi puolestasi ap. Hemmottele itse iseäsi, olet sen äitinä ansainnut!
Päivällä sanot: Nyt saat tehdä ruokaa, koska tänään on äitienpäivä, eikä silloin äitien tarvitse huhkia keittiössä. Eiköhän siitä mies pikkuhiljaa opi!
meillä sama juttu. Olisi kiva jos vaikka mies yhdessä lasten kanssa ohjaisi lapsia tekemään vaikka kortit. Tai kävisimme yhdessä syömässä perheen kanssa.
Minä ainakin toivoisin että saisin joskus myös mieheltäni huomiota, koska arkisin sitä en saa, niin edes äitienpäivänä sillä olenhan hänen lastensa äiti.
Ei pelkästään oman äidin päivä. Minä onnittelen myös äitikavereitani. Ja kohtelias ihminen huomioi jotenkin läheisen, varsinkin samassa taloudessa asuvan äiti-ihmisen, riippumatta suhteestaan tähän.
ja todettakoon niihän kaikki kalenteri " merkki" päivät joulut yms. on nykyään rahastus päiviä mutta kaikki se lähtee ihan henkilöstä itestään...eli aina kiva jos pienellä tavalla muistaa toista!!
ite olisin tyytyväinen jos lapseni isä kävisi poimimassa valkovuokkoja ulkoa...tai aamulla antaisi pusun poskelle....
Vierailija:
lapseni isä kävisi poimimassa valkovuokkoja ulkoa....
koska olen harmitellut samaa kuusi vuotta :) Tämä vuosi menee paremmin koska olen päättynyt olla välittämättä. Esikoinen oli päiväkodissa tehnyt ihanan lahjan (kiitos hoitajille ;), olen sen jo saanut. Huomenna hellitään sitten isoäitejä lasten kanssa.
Toivoin aikani että mieheni toisi esiin arvostuksensa äitiyttäni kohtaan, mutta se ei kerta kaikkiaan ole hänelle luontevaa, joten en viitsi pilata keväistä sunnuntaita enää murjottamalla.
Oikein mukavaa äitienpäivää teille kaikille!
mun poika on vasta 2v. Ja olen aina myös hoitanut pojan puolesta lahjat isälle.
että huomenna on äitienpäivä ja kysy mitä hän on suunnitellut. Näin miehellesi jää aikaa vielä keksiä jotain.
ei muistanut meilläkään eikä näinä viitenä vuonna muistanut kuin pari kertaa ja silloinkin olen muistuttanut. tosin ei muista omaakaan äitiään.
Sanoin että näkee kuinka paljon arvostaa minua äitinä. :(
sanoin myös että minulle olisi riittänyt ihan vaan että olisivat tulleet sänkyyn sanomaan "hyvää äitienpäivää" ei korttia, ei lahjaa vaan ihan vaan sanat olisivat lämmittäneet.
minä muistan jatkossakin miestäni sekä syntymäpäivänä että isänpäivänä vaikka tiedän etten saakaan arvostusta takaisin.
onneksi ensi vuonna esikoinen esikoulussa joten toivoa on muistamisesta.
rahastuspäivä.