Kiinnostaako miestä?
Tarvitsisin analysointi apua miehen suhteen. Olen ollut/olen todella kiinnostunut eräästä miehestä, ihastunutkin. Aiemmin me vain katselimme toisiamme, mutta nyt olemme päässeet siihen pisteeseen, että omemme jutelleet jonkin verran. Useampi kerta kun näimme vaihdoimme muutaman sanan. Minusta kiinnistus on ollut selvästi molemman puoleista. Itse olen aina ihan jännittynyt hänen seurassaan ja koitan toimia normaalisti. Viimeisimmän kerran kun puhuinme hän tuli tosi lähelle ja sanoi, että menee itsekin ihan seksisin. Tämän jälkeen kahdesti nähty ja vain moikattu. Tilanne mennyt äkkiä ohi.
Nyt mietityttää miksi vain moikkaus? Eikö häntä enää kiinnosta? Vai odottaako, että minä tulisin vuorostani juttelemaan? Yleensä juttelemisen aloitus on tullut hänen puoleltaan. Hän myös aloitti ensimmäisellä kerralla. Auttakaa! En jaksa odottaa, että näkisin hänet taas. Joulu ja tuleva uusi vuosi sotkee pahasti arkea eikä olla nähty niin usein kuin tavallisesti. Alkaisi jo arki!
Kommentit (11)
Sori mut kuulostat lähinnä stalkkerilta 🤤
Tyyliin työkaveri sanoo moi ja sinä rynnit ostamaan häälehtiä.
En jaksanut selittää koko tarinaa, siksi ehkä kuulostaa siltä, että hän moikkaa ja minä jo kosin :D Tiedän, juttuni kuulostaa vähän lapsellisilta, mutta ihan aikuinen nainen olen. Ihastus saa pään ihan pehmeäksi :D Olen varma, että kiinnostus on ollut molemmin puolista. Kyllä sen vain vaistoaa ja huomaa. Seuraavan kerran kun näemme aion mennä juttelemaan vaikka kuinka jännittäisi. Haluan saada selvyyden missä mennään. En kylläkään uskalla kysyä suoraan vaan tarkkailen häntä ja katson miten tilanne jatkuu. Olin niin onnessaan, että olemme päässeet jutustelun asteelle.
Ap
No mene ja kysy äläkä ole passiivinen.
Aika usein miehet vain korottavat itsetuntoaan, jos näkevät, että nainen on kiinnostunut. Ei ole tosiaankaan vain naisten toimintaa tämä. Kun tulee tilanne, jossa kiinnostus tulisi viimeistään tehdä selväksi, poistuvat nuo ukot takavasemmalle. Eli ei kiinnostakaan tarpeeksi tai ovat varattuja. Se heille sallittakoon, mutta voisivat jättää ko. leikit leikkimättä, jos alkujaan jo tiedossa, ettei halua naisen kanssa mitään.
Oletteko siis sitä mieltä, että menetetty tapaus? Kannattaako vielä yrittää?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletteko siis sitä mieltä, että menetetty tapaus? Kannattaako vielä yrittää?
Ap
No sillä toisaalta voisit saada miehen tekemään jotain että lakkaat näyttämästä vihreää valoa jota aikaisemmin olet tehnyt.
Kysy lähteekö kahville. Helppo ja yksinkertainen kysymys.
Onko mies vapaa? Vaikuttaa varatulta.