Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin vauvan muttei ole naista!!!

Miljonääri-Make
29.12.2018 |

voisitko sinä ruveta kivaksi naiseksi ja äidiksi vauvalleni? ikää pitää olla 20-35 v, itse olen 45 v mies hyvässä kunnossa

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko rikas?

Vierailija
2/19 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko omakotitalo? Hyväpalkkainen työ?

Hyvä ulkonäkö? Oletko älykäs?

En mä ihan kenen tahansa kanssa alkais lisääntymään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaisilta deittisivustoilta löydät paljon lisääntymishaluisia nuoria naisia. Match.comista voisit löytää. Sitten vaan kyläilemään ja siementä vakoon.

Vierailija
4/19 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko komea? Rumien kanssa en halua lapsia koska silloin lapsestakin voi tulla ruma.

Vierailija
5/19 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko luomi poskessa? Yritätkö samalla miesvauvaksi ja lapselle sisarukseksi? Ettet sittenkin ole pervo tai provo tai jopa Porvoosta?

Vierailija
6/19 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri tekee kaikkensa päästäkseen hokemaan raha status ulkonäkö. Päivän 100% hyödytön "työ" on vielä tekemättä.

Vierailija
7/19 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oon miljonääri mutta asua Suomessa, Japanissa ja Aasiassa

Vierailija
8/19 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni oli surullinen, kun elämästä puuttui lapsi. Ei ollut löytynyt naista, äitiä lapselle. Hän oli päälle 50-vuotias, kun harrastuksen kautta löytyikin mukava nainen, reilusti nuorempi. He menivät naimisiin ja saivat kaksi lasta. Elämä voi yllättää ha toiveet täyttyä!

Vierailija
9/19 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni on 45- ja minä 53-vuotias. 

Mies haluaisi lapsen. Minulta se ei tietenkään onnistu enkä lähtisi siihen enää vaikka olisin hedelmällisessä iässä. Minulla on kolme jo aikuista lasta. 

Rakastaa kuitenkin minua ja ei halua suhdetta kenenkään muun kanssa. 

Olen kehottanut etsimään naista, joka lähtisi mukaan yhteishuoltajuuteen ilman parisuhdetta. Suon sen hänelle ilman muuta. 

Vaikuttaa mahdottomalta. Miehessä ei mitään vikaa, mutta naiset toivovat toisenlaista asetelmaa. Tämä on tietysti täysin ymmärrettävää. 

Uskon kuitenkin, että tällaisia naisia on. Heidät pitäisi vain löytää. Onhan moni valmis tekemään lapsen yksin ja luulisi olevan vain plussaa, että välittävä ja taloudellisesti huolehtiva isä olisi mukana kombossa. 

Vierailija
10/19 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesystäväni on 45- ja minä 53-vuotias. 

Mies haluaisi lapsen. Minulta se ei tietenkään onnistu enkä lähtisi siihen enää vaikka olisin hedelmällisessä iässä. Minulla on kolme jo aikuista lasta. 

Rakastaa kuitenkin minua ja ei halua suhdetta kenenkään muun kanssa. 

Olen kehottanut etsimään naista, joka lähtisi mukaan yhteishuoltajuuteen ilman parisuhdetta. Suon sen hänelle ilman muuta. 

Vaikuttaa mahdottomalta. Miehessä ei mitään vikaa, mutta naiset toivovat toisenlaista asetelmaa. Tämä on tietysti täysin ymmärrettävää. 

Uskon kuitenkin, että tällaisia naisia on. Heidät pitäisi vain löytää. Onhan moni valmis tekemään lapsen yksin ja luulisi olevan vain plussaa, että välittävä ja taloudellisesti huolehtiva isä olisi mukana kombossa. 

Minä voisin lähteä tähän jos olisin kolmekymppinen sinkku jolla biologinen kello moukaisi. Sitten asumaan sellaiseen kollektiivin. Perfect.

Vierailija
11/19 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en mutta sinuna ehkä harkitsisin samaa kuin Toivola. Siihen varmasti joku suostuu kun maksat tarperksi.

Vierailija
12/19 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljonääri-Make kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oon miljonääri mutta asua Suomessa, Japanissa ja Aasiassa

Lapsi ei oikein mahdu tuohon kuvioon. Asetu ensin aloillesi.

Vierailija
13/19 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällainen vaimo kelpaa

Vierailija
14/19 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljonääri-Make kirjoitti:

tällainen vaimo kelpaa

No menehän kosimaan.

Vierailija
15/19 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahviloiden edustoilla näkyy toisinaan vaunuissa hylättyjä vauvoja, ota sieltä. 

Vierailija
16/19 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä sä sillä vauvalla teet.

Vierailija
17/19 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokajonossa on yksi kaunis nuori venäläinen nainen vauvansa kanssa, en tiedä onko miestä, ota se

tai mä voin ottaaa

Vierailija
18/19 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit miljonääri, et kyselisi täällä...

Vierailija
19/19 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä vauvaa ees haluaisi mutta naisen jolle voin antaa vauvan,nainen hoitaa vauvaa mä businestä, mutta ateistia ja läskiä en ota

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi