Tämä tyyppi lähti Viroon mukanaan 150.000 euroa veikkauksen rahoja
Kommentit (125)
Mulle tulee ensimmäisenä mieleen pelivelat toisena jo aiemmin mainittu jonkinlainen uhkailu, kolmas on tarve paeta jotain tai näiden yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee ensimmäisenä mieleen pelivelat toisena jo aiemmin mainittu jonkinlainen uhkailu, kolmas on tarve paeta jotain tai näiden yhdistelmä.
Jotenkin sarkastista. Pelivelat, ryöstää peliyhtiön rahat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö huolestua, Veikkaukselta tulevat minun palkkarahat? Ei vaan, ihmetyttää kuinka Veikkaus Oy:n tasoinen paikka on järjestänyt prosessinsa niin huonosti, että työntekijä pääsee kääntämään sieltä tuommoisen summan rahaa.
Minkälaisella koulutuksella kyseinen 19-vuotias oli päässyt Veikkaukselle töihin?
Ja miten aivan yksinään pääsee käsiksi tuollaisiin summiin rahaa?
" HEI! Meillä on kahvitauko nyt tule mukaan vaan! Kassakaappi on auki anna sen olla silleen, ei siellä ole kuin 150.000 euroa. Tuu kahville siellä on kampaviinereitä tarjolla! "
" Joo joo kohta tuun. Ei elin siinä on 150.000 euroa! MISSÄ muovikassi!? "
kahvihuoneen ovella seuraavaksi...
" No niin päätit liittyä seuraan! Ota kuppi ja istu. Matti juuri kertoi viimeisestä lomastaan... "
" Ei ei on vähän huono olla kai olen sairastumassa?... Voisin lähteä kotiin nyt? "
" Oi harmi voi toista. Mene vaan kotia ja lepää! Mitä sinulla on siinä muovikassissa? "
" Öh... öh oksensin siihen heitän sen ulkona roskikseen. Nyt on pakko lähteä! "
" Koita parantua! Moikka! "
Ei kyllä tästä pitää saada elokuva kun todellisuudessa tapaus on mennyt juuri näin.
On noita muitakin paikkoja ja ihan hyvin pääsee käsiksi.
?
En ymmärtänyt mutta missä paikassa 19-vuotias pääsee tuollaiseen summaan käsiksi ihan tuosta vaan mättämään reppuaan täyteen. Missä paikassa on käteisenä 150000 euroa ilman valvontaa. Veikkaus kyllä kutsuu suuria voittoja saaneet kahville mutta ei sieltä käteisenä anneta sitä palkintoa. Aikoinaan voitin 9000 euroa Veikkaukselta ja halusin saada rahat käteisenä ( vein kyllä tilille sitten heti... ) koko operaatio Danske Bankin kanssa kesti 2 päivää, että oli tarpeeksi käteistä. Veikkaus tietenkin uteli miksi haluan rahat käteen en tilille... Veikkaus on kokoajan vähentänyt rahoitustaan mielenterveyteen tai eläkeläisille tarkoitettuihin toimintoihin. Voisin kertoa mihin rahoitusta on lisätty mutta toisaalta on viisautta pitää sormet kurissa.
Opiskelijana helposti, koska voidaan maksaa pienempää palkkaa kuin muille ja palkka mitoittaa opintotukeen sopivaksi.
Voi nuorta hölmöä...19 v ja pilasi lopun elämäänsä. Aatteliko kenties olla lopun ikäänsä paossa viranomaisia, ulkomailla, ilman sukua, ystäviä, ammattia, oikeaa identiteettiä? 150 000 ei pitkälle riitä elämään, jos pakoilla pitää ja piilotella.