Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luoja, anna mulle KÄRSIVÄLLISYYTTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
13.05.2006 |

Siis meidän pienen 2v8kk ikäisen raivottaren kanssa.

MIKSI vaatteiden pukeminen on niin vaikeaa. MIKSI?? Miksi joka kerta on venkuttava, riideltävä, uhmattava, paruttava, kirkuttava vaikka haluaisi lähteä?

MIKSI se potalla/pöntölle meneminen on niin ääääääärettömän hankalaa? Miksi on väitettävä ettei ole pissahätä vaikka selvästi on ja sitten vielä pöntöllä uhmattava jalat ristissä niin kauan että pissa tulee housuun? (pissatessa ei ole vaivaa että sitä siksi pelkäisi vaan kun ei muuta keksi niin uhmaa siinäkin).

MIKSI kaikki on " mä en HALUU" ja jokainen ruoka-aines, varsinkin uusi, on vihollinen.

MINÄKIN HALUAN MENNÄ MAHALLENI MAAHAN JA ALKAA POTKIA!!!!! KUN MÄ HALUUN!

Antakaa mulle kärsivällisyyttä........

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivossa on hyvä elää..

Vierailija
2/11 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsivällisyys ei ole aina riittänyt, eikä tämä varmasti lohduta, mutta toivon jaksamista sinulle ja hyvää äitienpäivää!

Vierailija
4/11 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietinkin tässä juuri, että kuinkakohan kauan tämä vaihe kestää ja voiko se tästä enää pahentua?

Meillä neiti on varsinainen tulisielu, joten hän kaipaa äidiltään järkähtämätöntä suhtautumista. Välillä vaan äidin panokset on loppu ja väsähtäminen iskee. Lapsi on aivan ihana iloinen ja sosiaalinen mutta luonnetta on yhtä paljon kuin pienessä kylässä...*huokaus*

terv. ap

Vierailija
5/11 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kyllä tosiaan tekisi mieli itse alkaa kirkumaan myös, mutta meiltä kuuluu jo nyt varmaan sen verran kova möly naapureihin, että yritän edes itseni hillitä. ;)

Mutta kaikki on ei, en, eikä, enkä, en haluu, en syö, en tuu, en tee... Huoh.

Vierailija
6/11 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jee, jee...

t. 1 v 10 kk uhmiksen äiti

Vierailija
7/11 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkanut pukemaan itseään ilman jatkuvia kehotuksia. Tähän asti ollut todella rasittavaa, kun pitänyt kymmenen kertaa kehottaa ja sen jälkeen kohottaa ääntä, että jotakin tapahtuisi.

Vierailija
8/11 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan nämä tulenleimahduslapset sellaisia että iso temperamentti seuraa läpi elämän?

Nimittäin millainenkohan murrosikä on odotettavissa....apua????

t. ap

Vierailija
9/11 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä haluisin ottaa loparit.. En jaksa olla äiti enää.. Tuntuu että ei saa arvostusta ollenkaan.. Aina vaan räät silmille

Vierailija
10/11 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla ole ollenkaan tuollainen tilanne. Pääsääntöisesti meillä menee hyvin. Välillä vain itse kyllästyn ja väsyn totaalisesti kun lapsi on niin vietävän kova luu... ja silloin sapettaa.

ap

Vierailija
11/11 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin saatiin aikaan " kiristyksellä" .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi