Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nanna Karalahti

Yök
28.12.2018 |

Ole hyvä ja älä näytä naamaasi vaikkapa yhteen kuukauteen. Itsesi ja bisneksesiesi markkinoisti etoo. Perusutiko tämä pariskunta päiväkodin? Millä eväillä? Turhis turhisten joukossa - pahimamsta päästä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ammattilaisia siellä on kuulemma töissä. Ei se Jerekään hoitajana hääräile.

Jätä mielestäsi turhat julkkikset, jos noin menee koppa sekaisin. Kaikilla meillä on oikeus elää ja tehdä töitä, siihen et edes sinä pysty puuttumaan. Keksi jotain terapoivaa tekemistä itsellesi. Jotenkin henkisesti köyhää oikein vielä nimikin mainita. Mitä se on sulle tehnyt?

Ja en ole Nanna.

Vierailija
2/15 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seuraat Nannan elämää? Oma on ongelmasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti hänen naamansa paistattelee lehtien sivustoilla. Mikä kompetenssi hänellä on antaa liikunta-terveys- ym. ohjeita ns. asiantuntijana? Onko hän ravitsemusterapeutti? Kemisti? Lääkäri? Vai vain jonkinsortin narsismiin sairastunut? Kyllähän tyhjänpäiväisyyksienkin jostakin se leipä pitää riipiä.

Vierailija
4/15 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohoijaa kirjoitti:

Valitettavasti hänen naamansa paistattelee lehtien sivustoilla. Mikä kompetenssi hänellä on antaa liikunta-terveys- ym. ohjeita ns. asiantuntijana? Onko hän ravitsemusterapeutti? Kemisti? Lääkäri? Vai vain jonkinsortin narsismiin sairastunut? Kyllähän tyhjänpäiväisyyksienkin jostakin se leipä pitää riipiä.

No eihän hän nyt ainoa ole. Noloja riittää. Lehdethän ne ovat syyllisiä, kun antavat palstatilaa tällaisille ja ihmiset niitä lukee. Yleensä käännän katseen pois ja heti, mutta nyt jotenkin nousi ärsyyntymiskynnys.  Ei ole ihme, jos tämä maa on pian Pölhö-Kustaiden asuttama. Koulutetut jättävät tämän maan. Onhan se hyvä, jos yrittää itse elantonsa tienata vaikkakin  nololla tavalla. Sossulassa on riittävästi jo elätettäviä.

Vierailija
5/15 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan noita, neuvojia, vaikka ei oo edes lyhytkursseilla pätevöidytty. Helppo lukee muiden omia juttuja ja jakaa edelleen somessa. En tosin tiedä hänen liikuntakoulutuksestaan. Jyväskylästä kai tulee niitä päteviä.

Vierailija
6/15 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vois mennä kirjoituskurssille.

Vierailija
7/15 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä aihe ei ole mitenkään akateeminen, joten en kirjoitusasuun kiinnittänyt  mitään huomiota. Akateeminen muuten olen ja ei graduakaan ihan miten sattuu-kirjoitustyylillä hyväksytä. Katsos. Se, joka hallitsee kielen, sen ei tarvitse sääntöjä noudattaa. Tämä on suomen kielen maistereiden noudattama ohje.

Vierailija
8/15 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä aihe ei ole mitenkään akateeminen, joten en kirjoitusasuun kiinnittänyt  mitään huomiota. Akateeminen muuten olen ja ei graduakaan ihan miten sattuu-kirjoitustyylillä hyväksytä. Katsos. Se, joka hallitsee kielen, sen ei tarvitse sääntöjä noudattaa. Tämä on suomen kielen maistereiden noudattama ohje.

Tällä sivustolla pitääkin kirjoittaa tönkkösuomea, joka on täynnä kirjoitusvirheitä. 

Vierailija
9/15 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohoijaa kirjoitti:

Mitäköhän lehtiä sinä oikein luet? Itse luen aika paljon lehtiä enkä ole törmännyt kertaakaan. Tosin lukulistallani ei olekaan seiskaa tms.

Vierailija
10/15 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ammattilaisia siellä on kuulemma töissä. Ei se Jerekään hoitajana hääräile.

Jätä mielestäsi turhat julkkikset, jos noin menee koppa sekaisin. Kaikilla meillä on oikeus elää ja tehdä töitä, siihen et edes sinä pysty puuttumaan. Keksi jotain terapoivaa tekemistä itsellesi. Jotenkin henkisesti köyhää oikein vielä nimikin mainita. Mitä se on sulle tehnyt?

Ja en ole Nanna.

Mitä Jere?

Vierailija
11/15 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ihmetyttää ihmisen tarve nostaa itsensä niiden ihmisten yläpuolelle jotka ihailee tai seuraa jotain asiaa mistä itse ei ole kiinnostunut.

Kai se "niiden on pakko olla tyhmempiä kuin minä" ajatus on helpoin selitys itselleen kun kipeästi pohtii miksi on näin.

Vierailija
12/15 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen niitti minulle oli hänen itkupotkuraivarit kun Insta seuraajat nousi 100k ja sit tippuikin takaisin 99k.

Vierailija
13/15 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa ap edes lopettaisi dokaamisen ja sitten myös Nannan seuraamisen, eipä ketuttaisi enää.

Vierailija
14/15 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetääkö Jere vielä viivaa?

Eikö narkit pitäisi perata pois työskentelemästä pienten lasten kanssa.

Vierailija
15/15 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetääkö Jere vielä viivaa?

Eikö narkit pitäisi perata pois työskentelemästä pienten lasten kanssa.

Ei Jere edelleenkään työskentele pienten lasten kanssa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme