Lumikuningatar-elokuva – minkä ikäiselle mielestänne?
Areenassa näkyy olevan ihana Lumikuningatar-elokuva, josta tykkäsin paljon lapsena ja aikuisenakin. Oman muistikuvani mukaan se on aika pelottava, tai siinä on minun mielestäni sellaisia syvästi ahdistavia juttuja. Olen itse nähnyt sen joskus ala-asteikäisenä, ja aika jännä se oli. Vanhempi lapseni on 7, ja toisaalta haluaisin sen hänelle näyttää. Lapsi ei ole mikään kovin herkkis, mutta kuitenkin mietytyttää. Minkä ikäisille olette näyttäneet tuota elokuvaa?
Kommentit (7)
Sen missä näyttelee Satu Silvo ja Jorma Uotinen oon näyttänyt lapselle 6-vuotiaana. Tykkäsi tosi paljon ja on katsottu pariin kertaan uudestaankin.
Minusta tuo on parempi kuin se toinen versio.
Itsekin olen tuon nähnyt lapsena 6-vuotiaana ja tykkäsin tosi paljon. Ne suklaasydämet muistin aikuisenakin jolloin katsoin sen uudestaan 😊
Vierailija kirjoitti:
Vajaa 9v katsoi ja oli kyllä jännä hänestä. Ehkä just hänen ikäiselle hyvä?
Musta tuntuu, että olen itse ollut suunnilleen tuon ikäinen, kun olen sen katsonut, ja oli tosiaan myös omasta mielestäni jännittävä. Harmittaa vain, kun olisi nyt Areenassa katsottavana! Lapsen kanssa on kyllä luettu jännittäviä kirjoja, mutta se on ehkä vähän eri asia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sen missä näyttelee Satu Silvo ja Jorma Uotinen oon näyttänyt lapselle 6-vuotiaana. Tykkäsi tosi paljon ja on katsottu pariin kertaan uudestaankin.
Minusta tuo on parempi kuin se toinen versio.
Itsekin olen tuon nähnyt lapsena 6-vuotiaana ja tykkäsin tosi paljon. Ne suklaasydämet muistin aikuisenakin jolloin katsoin sen uudestaan 😊
Ei peppu, tosiaan, tuo onkin uusi versio! Mä tarkoitan tietenkin sitä vanhaa.
Suklaasydämet olivat munkin mielestä mieleenpainuva juttu. Se noita on juuri mielestäni se ahdistavin juttu koko elokuvassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että olen itse ollut suunnilleen tuon ikäinen, kun olen sen katsonut, ja oli tosiaan myös omasta mielestäni jännittävä. Harmittaa vain, kun olisi nyt Areenassa katsottavana! Lapsen kanssa on kyllä luettu jännittäviä kirjoja, mutta se on ehkä vähän eri asia.
Ap
Älä pelkää, tulee ylen jouluohjelmistossa hamaan tulevaisuuteen, niinkuin se lumiukko-elokuva :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Älä pelkää, tulee ylen jouluohjelmistossa hamaan tulevaisuuteen, niinkuin se lumiukko-elokuva :)
Toivotaan!
Mutta kertokaapa, onko tuo uusi versio hyvä?
Ap