Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jihuu! Minäkin saan silikonirinnat! :) Vielä pari viikkoa. Onko muita?

Zaza
28.12.2018 |

Ensinnäkin tiedän, että Suomi on kateellisten maa eikä kaikilla ole varaa pitää huolta rinnoistaan. Mutta heistä en jaksa välittää.

Minäkin pidin silikoneja rumina, kunnes tajusin, että aika iso osa luonnollisilta näyttävistä kauniista rinnoista on itse asiassa silikonirintoja - ne vain pitää maltaa valita maltilla.

Näemme silikonirintoja useammin kuin tiedämmekään, mutta silikoneiksi tulkitsemme vain ne överimmät rumilukset ja siksi silikoneja pidetään automaattisesti rumina hirvityksinä. Todellisuus on siis toisin.

Ystäväni hankki todella kauniit ja luonnollisen näköiset silikonirinnat. Hän kehui itsevarmuutensa vahvistuneen (mikä harmittaa monia) ja myös rintojen tuntoherkkyyden parantuneen mikä tuo uutta nautintoa seksiin.

Toki voisin lyödä rinnoista huolehtimisen laimin ja roikottaa niitä rumasti niin kuin Suomessa on yleinen tapa, mutta enpä halua miellyttää muita tanssimalla tällaisen pillin mukaan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon vain itsetunnon kohennuksesta. Harmittaa vain, että mielenkiintoisesta aiheesta tehtiin selvä provo. Ei viitsi asiasta enää keskustella, kun tietää mitä luokkaa vastaukset tulee olemaan.

Vierailija
2/15 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jihuu! Minäkin saan silikoniaivot!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiiihahahaaa! Laitatko kuvia instaan?

Vierailija
4/15 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheesta voisi kyllä keskustella, esim. missä ne kannattaa asentaa, Suomi vs. Viro jne.

Vierailija
5/15 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa, laita kuvat palstalle.

Vierailija
6/15 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jihuu! Minäkin saan silikoniaivot!

Ja minä perseen :) Kolme litraa molempiin pakaroihin! Kyllä siinä Kartashiinit kalpenee.

Meetkö, ap, Tiinaa Tallinnaan moikkaamaan vai hankitko laadukkaat Suomessa?

Vierailija
7/15 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse rahasta, eikä suuremmalti periaatteestakaan, mutta niiden syöpäriski ja huolto (uusimiset) ovat kaksi hyvää syytä pumpata rintalihasta salilla..

Vierailija
8/15 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa silikoni - tervemenoa terveys. Silikoni liitetään todella moneen autoimmuunisairauteen ja voi olla, että poistelet niitä seuraavien 5v sisään.

Vierailija
9/15 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä

Vierailija
10/15 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kaikki silikoonipohjaisia elämänmuotoja, joten turha väittää että olisi luonnotonta.

Vierailija
11/15 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa silikoni - tervemenoa terveys. Silikoni liitetään todella moneen autoimmuunisairauteen ja voi olla, että poistelet niitä seuraavien 5v sisään.

Ja eihän siinä mitään, jos poiston jälkeen ois rinnat niin kuin alkuperäiset, mutta märkivät, kapseloituneet ja repaleiset nahkariekalepussit on aika kauheaa katseltavaa ainakin kuvissa. Menetetty terveys tietenkin ykkösasia.

Vierailija
12/15 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut sisko! 

Ajattelet tismalleen samoin kuin minä. Monikaan ei todellisuudessa tiedä operaatioista mitään, koska ne eivät näy päälle päin muuten kuin kauneutena (tai kauneutena lainausmerkeissä), ja sen vuoksi huvittaa kun kosmeettiset operaatiot halutaan kieltää kaikilta. 

Olen haaveillut silikoneista, mutta muutaman vuoden vielä sinnittelen. Ensin laitan painoni kuntoon,  korjautan hampaani ja sen jälkeen siirryn silareihin. Olen normaalipainon yläpäässä, mutta olen valitettavasti ruumiinrakenteeltani hyvin siro, joten se kaikki nousu näkyy turvotuksena reisissä ja vatsassa eikä mitenkään normaalina. Lääkärit ovat hyvillään kun olen heidän käyriensä sisäpuolilla, mutta mietin eikö kokonaisuus sano heille mitään. 

Vierailija
13/15 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse rahasta, eikä suuremmalti periaatteestakaan, mutta niiden syöpäriski ja huolto (uusimiset) ovat kaksi hyvää syytä pumpata rintalihasta salilla..

Rinnan kokoon ja muotoon ei voi pitkällä eikä täsmälliselläkään treenillä vaikuttaa! 

Silikonien sijaan on myös mahdollisuus rinnan korjausleikkauksiin, mutta ne vasta repivätkin rinnat ihan tohjoksi. Paras konsultaatio on lääkäri. 

Vierailija
14/15 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuussa on aika silikonipeniksen tekoon. Nyt tehdään microsta maximi.

Vierailija
15/15 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä käyt laitattamassa? Mitä maksaa ja millaisen rahoituksen hankit? 

Nämä unohdin kysyä! nro 12

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi