Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pepulle läpsäisy omalta mieheltä/vaimolta ok?

Vierailija
28.12.2018 |

Mitä sanotte ja jos ei ole niin kuinka ilmaisette että tätä ei suvaita? Mietin, että aloittaisin päivittäisen läpsyttelyn kun muutenkin vaimo niin ynseä...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan haittais yhtään, tuskin miestäkään. En usko, että parisuhteessa aina kysellään etukäteen joka kosketukseen suostumusta...

Vierailija
2/10 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on molemmin puolin ihan ok, jopa toivottavaa. Mutta olemmekin vielä alkuhuumassa. Toivottavasti se pilke silmäkulmasta ei ikinä katoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä syyte tulee MEETOO hengessä.

Vierailija
4/10 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on. Läpsin ja puristelen miehen peppua myös julkisesti jos siltä tuntuu. Ja mies mun. Tykätään molemmat pepuista.

Vierailija
5/10 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on suorastaan toivottavaa

Vierailija
6/10 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni puristelee peppuani julkisilla paikoilla. Tavallaan kivaa, mutta tavallaan hävettää, koska mitä jos muut pahastuvat. En ole koskaan nähnyt muiden parien toimivan näin.

Vierailija
7/10 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehdään niin päivittäin ja on tehty alusta asti.

En suosittele yhtäkkiä aloittamaan pepulle läpsäisystä, jos vaimosi ei ole siihen tottunut. Jotenkin limaista. Aloita jostain hempeämmästä, jostain millä ilmaiset välittäväsi vaimostasi.

Vierailija
8/10 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok, mutta puristamiseen täytyy kysyä lupa tai toisen on tuotava suostumus esiin. Muuten voi olla kyse seksuaalisesta häirinnästä.

Vierailija
9/10 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä itse ainakin läpsin miestäni pyllylle tilanteen tullen enkä ole häntäkään vaatinut kysymään mitään lupaa minun koskemiseen. Tietty riippuu tavasta jolla siihen takalistoon käy kiinni mutta ei meillä nyt ainakaan mitään ongelmaa ole ikinä siitä tullut, mielestäni ihan hauska ja piristävä juttu arjessa...

Vierailija
10/10 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edelleenkin sitä mieltä, että parisuhteessa ei voida käyttää seksuaaliselle häirinnälle samoja kriteerejä kuin esim. työpaikalla, vaikka laki ei tunne näissä tilanteissa eroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi