Otatko hotellista, laivalta yms. wc paperit mukaasi
Miksi otat tai et ota?
Olethan niistä maksanut...
Kommentit (23)
Öö en? Ostan wc-paperini ihan kaupasta.
En, koska tuntemattomat ovat koskeneet niihin vessabakteerisilla käsillään. En halua niitä kotiini.
Kuka sellaista hiekkapaperia kotiinsa haluaa?
Nykyään joka paikassa on sitä ohutta hiekkapaperia, kiitos wc-paperivarkaiden.
En ole maksanut vessapapereista kuin siltä osin, mitä käytän niitä yöpyessäni siellä hytissä/hotellihuoneessa.
Saituus on neuroosi ja vastenmielinen sellainen. Jos joku pystyy maksamaan risteilystä tai hotellimajoituksesta, ei luulisi hänen tarvitsevan muutaman kymmenen sentin hintaista vessapaperirullaa.
Joskus otan hotellista niitä pieniä shampoopulloja, jos niiden tuote on hyvää ja olen aloittanut jo pullon. Se päätyy roskiin, jos en ota sitä, mutta minulla on kyllä käyttöä minikokoisille shampoille esimerkiksi uimahallireissuilla. Käteviä kun ovat.
Juu, otan. Sen sellaisen metrin halkaisijaltaan olevan jättirullan tungen aina mukanani kuljettamaani Ikean kassiin. Kukaan ei huomaa mitään.
Totta kai, olenhan niistä jo itse maksanut. Hotelleista otan myös pyyhkeet ja kylpytakit jos on. Niistä maksetaan joka tapauksessa huoneen hinnassa, miksi jättäisin ne sinne kun ovat kuitenkin pesun jälkeen uudenveroiset?
Vierailija kirjoitti:
En ole maksanut vessapapereista kuin siltä osin, mitä käytän niitä yöpyessäni siellä hytissä/hotellihuoneessa.
Saituus on neuroosi ja vastenmielinen sellainen. Jos joku pystyy maksamaan risteilystä tai hotellimajoituksesta, ei luulisi hänen tarvitsevan muutaman kymmenen sentin hintaista vessapaperirullaa.
Joskus otan hotellista niitä pieniä shampoopulloja, jos niiden tuote on hyvää ja olen aloittanut jo pullon. Se päätyy roskiin, jos en ota sitä, mutta minulla on kyllä käyttöä minikokoisille shampoille esimerkiksi uimahallireissuilla. Käteviä kun ovat.
Nuo minishamppoot yms. saa ihan luvallisesti ottaa mukaansa, vaikka olisivat avaamattomia.
Toki. Lisäksi ruuvaan lamput mukaani, jos ovat samaa kantaa kuin kotonani.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai, olenhan niistä jo itse maksanut. Hotelleista otan myös pyyhkeet ja kylpytakit jos on. Niistä maksetaan joka tapauksessa huoneen hinnassa, miksi jättäisin ne sinne kun ovat kuitenkin pesun jälkeen uudenveroiset?
Juuri näin. Huone saattaa maksaa jopa 150 euroa/yö, kyllä siinä hinnassa on jo pyyhkeiden hinta mukana moneen, moneen kertaan. Itse saatan joskus ottaa lakanatkin mukaan poislähtiessä, jos on kallis huone.
Minä otan myös huonekalut, viimeksi otin myös lattialaminaatit kun oli niin kivat.
Laivalta otan aina ne ihanat beiget frotee patjan suojukset mukaani sekä ne kertakäyttölasit vessassasta.
Mä otan myös pytyn ja lavuaarin mukaani. Eikös nekin samaan hintaan kuulu?
Telkkarit kannattaa ottaa mukaan. Niitä on helppo myydä eteenpäin.
Tekis mieli ottaa, mutta puolison takia en viitsi. Alkaisi hirveä nalkutus.
Vierailija kirjoitti:
En, koska tuntemattomat ovat koskeneet niihin vessabakteerisilla käsillään. En halua niitä kotiini.
Minä vien omat mukanani hotelliin. Saa puhdasta ja laatua.
Otan tietty, ja kun käyn kylässä otan talouspaperitkin mukaani.