Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin uskalsitte lopettaa ehkäisyn?

Vierailija
28.12.2018 |

Siis aika kuukautisten loppumisesta. Mulla oli heinäkuussa ehkä viimeisen kerran, tuskin ne enää tulee.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

51. Kuukautiset oli aivan säännölliset, kun gynekologi nyppäsi yllättäen kierukan pois ja sanoi, etten sitä enää tarvitse. Kuukausi muöhemmin tuli vielä kerran kuukautiset ja siihen loppuivat.

Vierailija
2/6 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli menkat viimeksi marraskuun alussa. Ehkäisy yhä käytössä. Ehkä kesällä voisi jättää ehkäisyn pois jos menkkoja ei tässä välissä tule. Ikä 50v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin pois jo 43-vuotiaana, ajatellen että on jo niin epätodennäköistä että raskaaksi tulen. Enkä ole tullut, ikää nyt 48, kuukautiskierto edelleen säännölllinen mutta ollut jostain 42-vuotiaasta asti lyhentynyt eli vuotojen väli 22-24 pv kun nuorena oli 30 päivää.

Vierailija
4/6 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

53 vuotiaana , kun verikokeella todettiin vaihdevuosien jo olleen ja loppuneen.

Vierailija
5/6 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätin pois jo 43-vuotiaana, ajatellen että on jo niin epätodennäköistä että raskaaksi tulen. Enkä ole tullut, ikää nyt 48, kuukautiskierto edelleen säännölllinen mutta ollut jostain 42-vuotiaasta asti lyhentynyt eli vuotojen väli 22-24 pv kun nuorena oli 30 päivää.

Mä sain lapsen 43 vuotiaana.

Vierailija
6/6 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskaltaisi jos kuukautiset vielä on. Elle sitten ole valmis vastaanottamaan vahinkoa.