Varsinaisia "siivoojia"
Juuri siksihän maksan että järjestelevät. Voi v!
"Siivoaminen ei oikein onnistu, jos ensin pitää puolet siivousajasta raivata tavaraa pois tieltä."
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Mihin edes tarvitsee siivooja, jos kotona on kaikki tip top ja pitäisi vain lattiat ja pölyt pyyhkiä? Puolen tunnin homma, sen tekee kyllä itsekin.
:) Jep, kun asunto on 30 m2 ja on itse kotona työttömänä yksin, niin ehtiihän sen.
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn päätyöni ohessa siivoomassa kaksi kertaa viikossa erään noin 35v miehen isoa omakotitaloa Jollaksessa. Minulla on sinne avain. Siellä on aina pöydällä kaksi viisikymppistä valmiina. Siellä ei tarvi muuta tehdä kun imuroida, pyyhkiä pölyt ja välillä pesen lattiat kunnolla. Hyvä pieni bonus kun saa 200e viikossa käteen oman palkan lisäksi. En tiedä mitä työtä hän tekee, mutta hyvätuloinen hän on asunnosta ja purjeveneestä ja autosta päätellen. Hän asuu yksin siinä isossa talossa.
Pimeänä teet, siistiä.
Mitäs jos onnistut sähläämään sedän parketin pilalle tai muuta vastaavaa? Entäs verot? Ihan sama tosin minulle.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on selvä diili: Siivoat kuin omaasi. Missä ongelma?
Ongelma oli siinä, että ap ei tajunnut, että jutun siivoojalle oli maksettu ylläpitosiivouksesta ja odotettu myös raivausta. Vastaukset ovat mitä ovat, koska ap:n reaktiota ihmetellään. Sinun ja siivoojasi järjestely ei ollut ketjun aihe. Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn päätyöni ohessa siivoomassa kaksi kertaa viikossa erään noin 35v miehen isoa omakotitaloa Jollaksessa. Minulla on sinne avain. Siellä on aina pöydällä kaksi viisikymppistä valmiina. Siellä ei tarvi muuta tehdä kun imuroida, pyyhkiä pölyt ja välillä pesen lattiat kunnolla. Hyvä pieni bonus kun saa 200e viikossa käteen oman palkan lisäksi. En tiedä mitä työtä hän tekee, mutta hyvätuloinen hän on asunnosta ja purjeveneestä ja autosta päätellen. Hän asuu yksin siinä isossa talossa.
Ajatko myös iltaisin ja viikonloppuisin pimeää taksia?
Miksi teillä ei sitten nuo hyvät siivoojat pysy? Etkö maksa laskuja ajoissa?
Miksi siis joudut vaihtamaan koko ajan siivoojaa?