Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäikäiset vanhempanne / isovanhempanne käyttävät tietokonetta, älypuhelinta (whatsapp)?

Vierailija
28.12.2018 |

Ja ostavat vaikkapa junalipun älypuhelimella? Alle 70-vuotiaita ei tarvitse mainita.
Itse aloitan: mummi 85 v. käyttää whatsappia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 88 v mummo olen nytkin täällä AV:llä. Käytän tätä ja viestittelen lapsenlapsilleni kännykällä.  Junalippuja ei tarvitse ostaa, kun täällä maalla ei kulje junat, lähin on 50 kilometrin päässä. Mutta skypen kautta juttelen lääkärilleni.

Vierailija
2/11 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskä käyttää nettiä ja facea kuin kala vedessä. Äiskä taas ei tee mitään ja ei ole kiinnostunut mistään netissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti 80 käyttää whatsappia ja facea sekä läppärillä että kännyllä. makselee laskut ja katsoo mm. teeveenkin näköjään mieluummin tietsikan kautta.

Vierailija
4/11 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä 88v. käyttää tablettia. Maksaa laskut verkkopankissa ja lukee uutisia.

Vierailija
5/11 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä 73v. käyttää tietokonetta ja just osti älypuhelimen. Tykkäisi käyttää enemmänkin (esim. tabletti ja netti-tv), muttei oikein osaa. Hieman takkuista on ja apua tarvitsee. Äitiä ei kiinnosta yhtään.

Vierailija
6/11 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä 88 v mummo olen nytkin täällä AV:llä. Käytän tätä ja viestittelen lapsenlapsilleni kännykällä.  Junalippuja ei tarvitse ostaa, kun täällä maalla ei kulje junat, lähin on 50 kilometrin päässä. Mutta skypen kautta juttelen lääkärilleni.

Hei, mahtavaa! Iso peukku tälle ja pitkää ikää Sinulle!

Vierailija
7/11 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mun isoisä 85-v osaa avata tietokoneen ja sillä pasianssin, sekä sitten pelata bubble breakeria (vai mikä nyt onkaan) jos joku sen hälle laittaa päälle.

Mitään muuta ei osaa tehdä, kuten ei muutkaan 80+ ikäisistä isovanhemmistani.

Vierailija
8/11 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat 73 ja 75 v, aktiivisia tietokoneen, padin ja älypuhelimen käyttäjiä. Molemmat entisiä alan insinöörejä, isä elektroniikka-alan ja äiti tietoliikennealan, eli ei ehkä ihan perusvanhuksia siinä mielessä. Molemmat myös pelaavat paljon tietokonepelejä, virtuaalilaseista innostuneet viime aikoina.

Vierailija
9/11 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ouln 17 eikä ole netillistä puhelinta (Nokia 5230) eikä luonnollisesti vatsappia yms. sähköposti, vaunut.org ja masisnisti tunnus on. Facebook ollut noin vuoden mutta sen käyttö on hyvin minimaalista. Itse en ymmärrä vatsapin ketevyyttä lainkaan, mikä siinä on parempaa kuin sähköpostissa?

Vierailija
10/11 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoäiti 80v käyttää läppäriä laskujen maksuun ja Whatsappia kuulumisten ja kuvien vaihtamiseen.

Vierailija
11/11 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti tai mummo kumpikaan ei oo oppinut (halunnut oppia) käyttämään whatsappia vaikka ladattiin se niille. Mummo 74v osaa kuitenkin käyttää nettipankkia ja lukea uutiset ja äiti 55v osaa (tietenkin) käyttää kaikkea perusnettiä (mutta ei osaa mitään erikoisempia juttuja). Molemmilla on älypuhelin ja osaa niillä perusjutut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän