Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi esimerkiksi vapaaehtoisesti lapsettomat ja aseksuaalit ovat yliedustettuina tällä palstalla?

Vierailija
28.12.2018 |

Koko väestöstä kuitenkin vain pieni vähemmistö.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikkailet vääriä ketjuja auki:)

Vierailija
2/20 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat todennäköisemmin introvertteja, introvertit todennäköisemmin aktiivisia nettipalstoilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat todennäköisemmin introvertteja, introvertit todennäköisemmin aktiivisia nettipalstoilla?

Tämä. Plus eivät velat nyt niin harvinaisia ole. 15 % suomalaisista ei halua ollenkaan lapsia.

Vierailija
4/20 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on paljon joutoaikaa. Jostain kumman syystä käyttävät sitä mm. palstailuun.

Vierailija
5/20 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheellisillä ja parisuhteessa olevilla on parempaakin tekemistä kuin roikkua turhalla palstalla.

Vierailija
6/20 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä on paljon joutoaikaa. Jostain kumman syystä käyttävät sitä mm. palstailuun.

Vauva lehden www.vauva.fi palstalla... ei käsitä ei.

Vierailija
7/20 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet palstamammoista ovat vakiintuneet nuorina ja hankkineet lapsia nuorina. Heillä ei ole kokemusta hyvästä seksistä joten eivät sitä kaipaa. Tämä voi sekoittua aseksuaalisuuteen.

Vierailija
8/20 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on terapiapalvelu, mielisairaat jakavat ajatuksiaan virtuaalipsykologeille ja terapeuteille.

Vierailija
9/20 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on kaheleiden kansoittama, 00-luvulle jämähtäneiden kokoontumispaikka. Normaalit ihmiset ovat muualla kuin parilla keskustelupalstalla, jotka yhä ovat hengissä.

Vierailija
10/20 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miinustajat, voisitteko perustella kantanne?

Vierailija
11/20 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on terapiapalvelu, mielisairaat jakavat ajatuksiaan virtuaalipsykologeille ja terapeuteille.

Ja nämä virtuaaliterapeutit ja paykologit ovat ihan yhtä mielisairaita tai sairaampia kuin itse hoidettavat

Vierailija
12/20 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä normaaleja veloja ja aseksuaaleja ole erityisen paljon, mutta mielenvikaiset sellaiset kerääntyvät tietysti Vauvalle maksimaalisen huomion saadakseen.

Vierailija
13/20 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaappihomot. Yksikään nainen ei voisi kiinnostua minusta koska olen lyhyt, kalju, whatever. Kiellän jyrkästi että lyhyt voisi saada naisen ikinä, ei mitään mahdollisuuksia, täysin ennenkuulumatonta, ja olen valmis käyttämään päiväkausia sen todistamiseen ettei yksikään lyhyt mies ole koskaan pariutunut. Että ei minunkaan sitten tarvi.

Vierailija
14/20 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi persut ovat yliedustettuina palstalla?

Vierailija
15/20 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi tietenkin, että niillä on aikaa. 

Ei seksiä ja sitä myöten parisuhdetta. Ei lapsia, joita pitäisi hoitaa. 

Itse en kuulu kumpaakaan ryhmään. Olen neljän lapsen 60-vuotias äiti ja seurustelen. Olen siis eronnut lasten isästä. 

Jää kuitenkin ihan älyttömästi luppoaikaa. Oma ajanvietteensä tämä välillä. 

Jokainen saa täällä olla mielipiteineen. Olen tosiaan huomannut saman, että yliedustettuja ovat. 

Samoin kuin hullut eläinihmiset. Livenä harvoin törmää näihin "pelastan kissani palavasta talosta ennen naapurin lasta"-tyyppeihin. 

Mutta täällä tuntuu näitä olevan. 

Vierailija
16/20 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauva lehden www.vauva.fi palstalla... ei käsitä ei.

Ei tämä ole ollut enää vuosikymmeniin Vauva-lehden palsta, vaan Sanoma Oy Aihe-vapaapalsta.

Tännehän siirrettiin eri lehtien keskustelut esim. IS joskus 90-luvun lopulla.

Ja yhä edelleen Vauva-lehden palstat on olemassa, kun valitset ne vain valikosta, mutta tämä se ei kuitenkaan ole. Ja kovin hiljaiseloa näyttää olevan Vauva-lehden foorumilla.

Vierailija
17/20 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla nyt vaan on väärä käsitys. Jis likeesti lasket kaikki aloitukset vuoden ajalta, niin ei se sit niin ole. Yksi päivä tai viikko ei riitä seuranta-ajaksi.

Vierailija
18/20 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja monet eivät enää ole työelämässä ja lapset ovat jo aikuisia ja monella on jo lapsenlapsia.

Tämä Aihe-vapaa palsta oli jo 90-luvulla ja sitä ennen täällä keskusteltiin Vauva-lehden keskustelupalstalla, joka nyt näyttää kuolevan hiljaisuuteen.

Vierailija
19/20 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä on paljon myös lapsellisia, mutta lapset ovat teinejä tai aikuisia.

Moni on jäänyt tänne koukkuun, kun on ollut tällä palstalla jo vuosikymmeniä. Moni varmaan jo parissa sukupolvessa.

Vierailija
20/20 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se korostuu sinun silmissäsi, kun kasvatuskeskustelussa tai parisuhdekeskustelussa teet sen OLETUKSEN että kaikki olisivat äitejä jotka ovat sikiämisessään hurjia. Velat ja aseksuaalit pistävät silmiisi kuin punainen vaate, vaikka oikeasti se osuus teksteissä on hyvin pieni.

Itse tekisin ylimalkaisen yleistyksen, että jokaisella on takanaan avioero tai päällä aviokriisi. Teen tämän yleistyksen siksi, kun itse klikkailen auki otsikoita jossa "miksi mieheni..." tai "onko tämä pettämistä...". Ei se silti kerro muusta kuin minun omista huomioistani ja tosiaan täällä on paljon sinkkuja ja veloja ja aseksuaaleja ja kaikenlaisia ääniä. Mikä on aivan mahtavaa, koska kahvipöytäkeskustelussa ei noita ääniä kuule!

Sanokaa vain että palstailu on typerää ajankulua, mutta kyllä minä mielelläni kuuntelen muutakin kuin sellaista perusvarmaa kahvipöytä-small-talkia. Ihan oikeita tunnepurkauksia ja epätoivon huokauksia. Vertaistuki on parasta. Esimerkiksi pettämisestä ei saa kuin taivastelua tai vaivautunutta hiljaisuutta, jos yrittää keskustella livenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän