Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön mistä ostat raketit

Vierailija
28.12.2018 |

Vai teetkö itse rakettisi?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön ja kävin tänään ostamassa raketteja.

Vierailija
22/24 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osteta raketteja, käytetään dynamiittia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tänä vuonna osta kun teinit on äidillään. Joulun elostelivat mun luona. Muutenkin voin alkaa boikotoida ilotulitteita. Ylihinnat suurimpana syynä. En v tiedä mistä työttömällä voi olla rahaa? teineiltä aikuiselle en periaatteesta anna. No annoin kuitenkin sillekkin fyrkkaa.

Se oli jo muutama vuosi sitten kun kysyin haluatteko lahjoja vai rahaa? kaikki halusi rahaa. Paljon helpompaa vaikka itsellä vähän hailea mieli. Joulu on niin lasten juhla ja nuo ei enää ole lapsia.

Siksi omasta valinnasta ovat viime vuosina olleet äidilllä joulun ja uutena vuonna mun luona. Hyi vee mä en edes halua ajatella paljonko on törkeiden rakettien hinnoilla palanut taivaalle. Jokin niiden pamauttelussa on kivaa.

Onneksi lapset nykyään teini aikuiset on paljon mua kiltimpiä. Ne eivät ole tehneet niin sairaita juttuja kuin itse. Yksi pahimpia oli laittaa papattimatto kesällä sammuneen spugen mahan päälle. Sekin kaveri joka väitti ettei osaa juosta nopeasti liikkui aika vauhdilla. Sairaita nuo mun pahimmat teot.

Vierailija
24/24 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan ne TE-tuen rakettilisällä.  Uudenvuoden viinat ja röökit ostan alko- ja tupakkalisällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä