Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yritin katsoa Hm:tä uutta talvitakkia . Ohuita lättänöitä ja lähes kaikissa hupussa se halvan näköinen karvareunus

Vierailija
28.12.2018 |

Täällä ei oikein muita vaatekauppoja ole, kun Anttilakin lopetti. Ja netistä en tilaa, kun tarvitsen sen takin pian enkä parin viikon päästä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi kirppareilta! Porukka heittää täysin käyttökelpoisia takkeja sinne, kun ne ei ole enää ihan viimeisimmän muodin mukaisia ja niissä on vähän nukkaa kainaloissa.

Vierailija
2/16 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HM:n takeissa on huonot vetoketjut. Meillä on kolmesta hm:n takista hajonnut vetoketju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysmaissa vaatteita teettävässä halpaketjussa oli lattanatakkeja?

Olen järkyttynyt.

Vierailija
4/16 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsityksesi verkkokaupasta on vuodelta 1996. Verkkokaupasta tuotteet tulevat jopa 1-2 päivässä, esim. Zalandosta. Ja ne hm:n takit karvareuhkoineen näyttävät halvoilta koska ne ovat halpoja. Halvalla ei kalliimmannäköistä saa!

Vierailija
5/16 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättikö talvi? Netti on täynnä takkeja ja nyt on alennusmyynnit. Hyvän takin kun ostaa, se kestää vuosia.

Vierailija
6/16 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota bussi ja matkusta isolle kirkolle kaupoille.

Vierailija
7/16 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on HM:n halvalla karvareuhkatakilla menty pari vuotta. Ei ollut ohut, vaan paksu ja lämmin.

Vierailija
8/16 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂

Ja mitähän me voimme asialle tehdä?

Vierailija
9/16 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kanssa olen yrittänyt etsiä sellaista takkia, missä on irrotettava huppu, riittävästi paksuutta, ei kuitenkaan untuva ja ei karvareunusta, ei aitoa eikä tekosellaista. Kirppareilta ei löydy. Luultavasti koko 38 menee heti, jos hyvä löytyy. Muutamaan olen sovittanut, mutta malli ei ole ollut minua. Kaupoista ihan mahdoton. En tilaa netistä, silä haluan nähdä itseni peilistä ennen ostopäätöstä vaate päällä ja inhoan palauttelua. Kun pienikin ero mallissa tai leikkauksessa tekee sen, että ei istu.

Tuntuu, että joka kaupassa on samanlaisia. Ei yllättänyt talvi, vaan se, että vanha takki alkaa mennä rikki ja olin tähän ajankohtaan, kun on lomaa ja alennusmyynnit, suunnitellut takin oston. Yllätti myös se todella vähäinen mallivalikoima eri kauppojen välillä. Valitettavasti täällä ei ole paljoa muuta kuin noita halpiskauppoja ja harvoissa pienissä kivijalkaliikkeissä on vähäinen päällysvaatetarjonta. En ehdi ostoksille isompiin kaupunkiin nyt kuitenkaan. 

No käyn huomenna heti aamusta kiertämässä kirpparit, jos jotain olisi tullut myyntiin nyt alejen vuoksi. 

Ei ap. 

Vierailija
10/16 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂

Ja mitähän me voimme asialle tehdä?

Jos löytyy useita samanlaisia mielipiteitä, ehkä joku sisäänostajakin sattuu kysynnän huomaamaan. Sinä voit leikkiä hymiöillä pitkin nettiä, sun ei tarvitse tehdä mitään muuta. 

Vierailija
11/16 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kanssa olen yrittänyt etsiä sellaista takkia, missä on irrotettava huppu, riittävästi paksuutta, ei kuitenkaan untuva ja ei karvareunusta, ei aitoa eikä tekosellaista. Kirppareilta ei löydy. Luultavasti koko 38 menee heti, jos hyvä löytyy. Muutamaan olen sovittanut, mutta malli ei ole ollut minua. Kaupoista ihan mahdoton. En tilaa netistä, silä haluan nähdä itseni peilistä ennen ostopäätöstä vaate päällä ja inhoan palauttelua. Kun pienikin ero mallissa tai leikkauksessa tekee sen, että ei istu.

Tuntuu, että joka kaupassa on samanlaisia. Ei yllättänyt talvi, vaan se, että vanha takki alkaa mennä rikki ja olin tähän ajankohtaan, kun on lomaa ja alennusmyynnit, suunnitellut takin oston. Yllätti myös se todella vähäinen mallivalikoima eri kauppojen välillä. Valitettavasti täällä ei ole paljoa muuta kuin noita halpiskauppoja ja harvoissa pienissä kivijalkaliikkeissä on vähäinen päällysvaatetarjonta. En ehdi ostoksille isompiin kaupunkiin nyt kuitenkaan. 

No käyn huomenna heti aamusta kiertämässä kirpparit, jos jotain olisi tullut myyntiin nyt alejen vuoksi. 

Ei ap. 

Itsestäni on kyllä helpompi palauttaa joku paketti kuin juosta pitkin kyliä kaupoissa. Zalandolta voi tilata vaikka kymmenen takkia ja palauttaa yhdeksän. Mikä tuossa on vaikeampaa kuin siinä että kierrät kauppoja? Jos itse haluaa tehdä asiat vaikeasti, ei kannata valittaa.

Vierailija
12/16 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi kirppareilta! Porukka heittää täysin käyttökelpoisia takkeja sinne, kun ne ei ole enää ihan viimeisimmän muodin mukaisia ja niissä on vähän nukkaa kainaloissa.

Etsin jo, yksi kiva löytyi muttei ollut kokoani. Harmi ettei kirppis toimi kuin vaatekauppa, ehkä löytyy ehkä ei.  Yleensä, kun tosissaan tarvitsee jotain sitä ei löydy :D

ap

Vierailija
13/16 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin jo, yksi kiva löytyi muttei ollut kokoani. Harmi ettei kirppis toimi kuin vaatekauppa, ehkä löytyy ehkä ei.  Yleensä, kun tosissaan tarvitsee jotain sitä ei löydy :D

ap

No ei löydy ei, jos olet tietoisesti päättänyt olla käyttämättä 99,99 % vaatetarjonnasta päättämällä, että konkurssiin mennyt Anttila, hm ja Perä-Yhtyän Samaria-kirppis ovat ainoat ostopaikkasi.

Vierailija
14/16 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellos toimittaa myös nopeasti

Vierailija
15/16 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuussa löytyi kirpparilta uudenveroinen musta untuvatakki irrotettavalla hupulla.  Maksoi 5 €.  Kannattaa siis ennakoida.  Esim. tuulettimen ja kesämekon voi ostaa nyt valmiiksi odottamaan.

Vierailija
16/16 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös vilkaista Tori.fi, itse ostin sieltä juuri kympillä pitkän Espritin untuvatakin.