kaksos-/sisarrattaista
Me saadaan syksyllä toinen lapsi ja oon ruvennut kovasti pohtimaan, että pitäis varmasti oastaa kasosrattaat. Itse haluaisin sellaiset isopyöräiset (ei siis kaupunkiratas malliset), kun eniten kuitenkin tulemme käyttämään niitä ensi talvena. Pitäis siis päästä eteen päin lumessa ja sohjossa.
Mitä merkkejä teillä on ollut ja oletteko olleet tyytyväisiä?
Onko kellään kokemuksia sellasista kolmipyöräsistä kaksosrattaista? Onko ne tukevat, vaikka olis kovin eripainoset lapset kyydissä?
Ja vielä, kun noissa kasosrattaissa on niin useesti vaan kasvotmenosuuntaan, niin miten pikkuset on sellasissa viihtynyt ja ovatko ne kyllä suojaisat talven tuulessa ja tuiskussa?
möhömassu rv 18
Tilasin tuolta meille TFK-merkkiset kaksostenrattaat. Ikäeroa lapsille tulee 1,5 vuotta. Käyttökokemusta ei vielä ole, kun vauva vasta vatsassa, mutta rattaat tulivat nopeasti kotiovelle ja vaikuttavat tukevilta ja kapean etuosan vuoksi näppäriltä liikkua. Mukana tuli fleece-kankaiset jalkapussit, jotka saa hyvin vyötettyä ja vaikuttavat lämpimiltä. Lasten välissä on kangas, joten uskoisin, että pienempi saa olla ihan rauhassa ja istuin menee makuuasentoon, joten vauvasta asti olen ajatellut kuljettaa noissa. Kuten sanottu käyttökokemusta ei ole vielä, mutta pian toivottavasti (rv37+).