Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ohuet hiukset, jumissa samassa hiustyylissä

Vierailija
28.12.2018 |

Tuli mieleen tuosta ylhäällä olevasta otsikosta jossa kehoitettiin vaan valitsemaan sopiva hiustyyli. Olishan se ihana jos olisikin sellaiset hiukset että voisi tuosta vaan valita. Sattuu nyt vaan olemaan tosi ohuet hiukset (ja ei, niitä ei ole ohuudesta huolimatta paljon, vaan ovat lisäksi harvahkot) jotka täytyy esim asettaa tietylle kohtaa jakaukselle, muuten paistaa hiusten lävitse päälaki.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivashampoo antaa vähän tuuheutta.

Vierailija
2/9 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ohuet, lättänät ja katkeilevat hiukset. Tukka yltää vähän olkapäiden yli ja kampausvaihtoehdot: auki, tai ponnarin paikkaa voi vähän vaihdella. Kokeilin lyhyttä polkkaa eikä tukka ollut yhtään tuuheamman näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuivashampoo antaa vähän tuuheutta.

Juu, tiedän varmaan suunnilleen kaikki kikat mitkä antaa tuuheutta. Se ei muuta sitä, että itse hiustyyliä on hankala vaihtaa. Edes otsatukkaankaan mulla ei ole riittävästi hiuksia. Nyt olen käyttänyt vuosia lyhyttä polkkaa, sitä ennen mulla oli todella pitkään lyhyeksi leikatut. Halusin kuitenkin naisellisemman pidemmän mallin, joten tällä hiusmäärällä polkka oli ainoa vaihtoehto. Pitkät hiukset ovat vain haave tällä hiuslaadulla. Ap

Vierailija
4/9 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustenpidennykset? Niitähän voi laitattaa pieniäkin määriä ja omien hiusten pituisia.

Vierailija
5/9 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiustenpidennykset? Niitähän voi laitattaa pieniäkin määriä ja omien hiusten pituisia.

Ei toimi jos on oikein harvat hiukset ja varsinkaan jos päälaki loistaa.

Vierailija
6/9 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut että rasittavat aika paljon omia hiuksia. En kyllä uskalla ottaa riskiä että nämä tästä enää yhtään ohentuvat, ainakaan minkään pidennysten vuoksi. Ap

Vierailija
7/9 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ohuet hiukset joita tykkään pitää niin pitkänä kuin miksi ne kasvaa, eli noin 10 cm hartioiden alapuolelle. Pidän aina tukan leikattuna ihan viivasuoraksi ilman kerrostuksia, koska ohuessa tukassa kerrostukset tarkoittaa aivan surkean ohutta, harsomaista latvaa. 

Kampauksia joita harrastan usein:

- Auki, vain silloin jos ehdin aamulla pestä ja föönätä tukan. Föönättynä ei näytä niin surkean lirulta.

- Poninhäntä, en juuri käytä niitä pikkutyttölenksuja vaan esim. metallisolkia tai laitan niin että ponnari ohuella lenksulla, mutta kiepautan sellaisella "ponnarilassolla" ponnarin pään läpi sieltä lenksun päänahan puolelta niin että lenksu katoaa näkyvistä ja näyttää kuin ponnari olisi tehty solmulla

- Nuttura, nutturavalkeilla saa tuuheutta nopsaan. Ei mene edes kauaa aikaa jos antaa olla vähän "suttunuttura", eli saa roikkua tukkaa vähän kasvojen sivuilla, jokaista hapsua ei tarvi pinneillä kiinnittää

- Puoliponnari eli hyvin ohuet kasvojen sivuhiukset ylös kiinni päälaella, muu tukka auki

- Kiharat. Teen yleensä laittamalla nutturan päähän yöksi, kun tukka pesty illalla. 

Vierailija
8/9 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruukki

Vierailija
9/9 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 lisää vielä että tuohon päänahan paistamisongelmaan käytän tyvikasvun peittoon tarkoitettua L'Orealin suihketta. Se peittää hyvin myös harvojen hiusten kohdan, eikä vain värin tyvikasvua.