Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder-mies sopii treffiä ja viimehetkellä peruu..

Vierailija
27.12.2018 |

Tinder-mies on kerran perunut tapaamisen työasiaan liittyen, suostuin kuitenkin uuteen treffipyyntöön ja kas taas on mies hävinnyt viestittelemästä. Miten ihmisillä on aikaa tuollaiseen turhuuteen? Miten itsekästä ja loukkaavaa.. Ja miten tietää, että sama ei käy uudelleen? Vähän haluaisin ihmistä tietää ennen kuin säntään treffille, mutta niin hukkaan heitettyä aikaa, kun itse yrittää olla mahdollisimman reilu niin saa vastapainoksi tätä tylsää kohtelua. Neuvoja ja kannustusta kiitos!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saa aina jonkun paremman matchin. Pitää sua varalla, jos ei muuta saa.

Vierailija
2/8 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

He's just not that into you.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä valitat? Jatka etsimistä niin kuin hänkin on tehnyt.

Vierailija
4/8 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti käyttänyt jonkun toisen kuvaa eikä sen takia uskalla sitten koskaan tulla sinne treffeille vaikka kovasti haluttaisi. Jos jostain syystä joku kaunis päivä ilmestyisi treffipaikalle niin tuskin tunnistaisit.

Unohda tyyppi ja siirry seuraavaan.

Vierailija
5/8 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tyhmä tarvii olla tajutakseen, että jotain ihmistä ei kiinnosta.

Vierailija
6/8 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aivan, en todella ole ruikuttanut hänen perään. Hän itse on ollut kiinnostuneempi kuin minä. Lähetellyt kuvia ja videoita itsestään. Minä en kun pari kuvaa, en edes ääniviestiä. Ihmettelen vaan hänen käytöstä, koska miksi olla kiinnostunut jos ei aikomustakaan nähdä. Mä olen hänet jo deletoinut. Salettiin huomenna tulee viestiä häneltä, tuntuu että joku reppana on nyt kyseessä. Reippaat olisivat jo siirtonsa tehneet.

Ap

Vierailija
7/8 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaan unohtaa.

Minä koin oharit. Eli mies kirjoitti innokkaasti tinderissä ja ehdotti tapaamista. Muutamaa tuntia ennen tapaamista halusi siirtää tapaamisaikaa tunnilla eteenpäin, mikä oli minulle ok. No ei sitten ilmestynyt paikalle, mutta vastasi sitten kuitenkin myöhemmin lähettämääni viestiin kummallisella tekosyyllä, että mitä oli käynyt. Tuli niin puskista oharit, mutta koska en henkilöä mitenkään tunne niin oli helppo päästä henkisesti eteenpäin.

Vierailija
8/8 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lopetat miettimisen ja kirjoitat uudelle miehelle. Tule sitten kertomaan meille millaisen löysit.