Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kunnallinen gynekologi Tampere

Vierailija
27.12.2018 |

Onko Tampereella asuvilla tietoa pääseekö kunnalliselle puolelle gynekologille papa-kokeeseen? Joissain kaupungeissa ei pääse, ellei ole jotain oireita. Itsellä olisi vaan tarkastus koska en ole käynyt kokeessa useampaan vuoteen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisessä kotikaupungissani kokeeseen pääsi jos söi e-pillereitä. Ehkäisyneuvolan kautta. Syön pillereitä myös tällä hetkellä.

Vierailija
2/7 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kenelläkään tietoa?

Vierailija
4/7 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seulonnat ovat viiden vuoden välein. Miksi olisi tarve päästä useammin?

Vierailija
5/7 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut muutaman kerran papakokeen tuloksena luokka 2. Sen jälkeen tulos on ollut luokka 1 kahtena vuotena. Minua kuitenkin kehoitettiin käymään muutaman vuoden ajan vuosittain kokeissa ns. seurannassa. Olen tässä välissä muuttanut uuteen kaupunkiin, niin pohdin siksi asiaa.

Vierailija
6/7 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut muutaman kerran papakokeen tuloksena luokka 2. Sen jälkeen tulos on ollut luokka 1 kahtena vuotena. Minua kuitenkin kehoitettiin käymään muutaman vuoden ajan vuosittain kokeissa ns. seurannassa. Olen tässä välissä muuttanut uuteen kaupunkiin, niin pohdin siksi asiaa.

Kannattaa soittaa Tampereen terveyspalvelujen neuvontaan ja selittää tuo asiasi ja saamasi kehotus.

Vierailija
7/7 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo näin täytyy tehdä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi