Jouluruuat loppu
Kommentit (14)
Tein tänään perunalaatikon, pakastimessa vielä kaksi jouluruokaa.
Tuntui oikein helpottavalta että melkein kaikki loppu mikä jouluun liittyy, tänään puhuttiin ostarissa.
Haluaisin tilata pizzan, mutta en kehtaa, kun on jouluviikko.
Oma syysi. Olisit annostellut riisinjyvä per päivä.
Meillä oli tänään jo perunalaatikkoa joukuruokien ohessa lounaalla. Illalla itsetehtyä kinkkupizzaa. Huomenna lounaaksi nakkikeitto ja illalla makaroonilaatikkoa - lasten arkiherkkuruuat.
Ruokien tekeminen jo kyllästyttää. Jouluruokiin meni paljon aikaa. Viikonloppuna syömme ulkona ja mies tekee ruuat.
Jouluruuat loppuivat suunnitellusti eilen tapanina. Tänään söin savulohihyvettä ja uuniperunan. Huomenna syödään lentokoneruokaa.
Minulta loppui joulusuklaat, eilen söin elokuvakarkkeina loput. Tänään on vieroitusoireita, mutta en ostanut edes -50% alesta. Graavilohta ja laatikoita on vielä yhdelle aterialle, sitten on jouluruoka ja herkut loppu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kehtaamista siinä on? Me syötiin jo.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli tänään jo perunalaatikkoa joukuruokien ohessa lounaalla. Illalla itsetehtyä kinkkupizzaa. Huomenna lounaaksi nakkikeitto ja illalla makaroonilaatikkoa - lasten arkiherkkuruuat.
Ruokien tekeminen jo kyllästyttää. Jouluruokiin meni paljon aikaa. Viikonloppuna syömme ulkona ja mies tekee ruuat.
Häh? Eikö perunalaatikko ole jouluruoka mitä suurimmassa määrin?
Perunalaatikosta ja kinkun rippeistä soselaatikkoa.
Kinkut loppivat eilen. Onneksi on kaljaa:)
Mä olen niin ylpeä, kun olen osannut kerrankin laittaa jouluruokia oikean määrän. Kalkkuna ja kalat syötiin loppuun eilen uuniperunoiden höysteenä. Laatikoista porkkana loppui jo joulupäivänä, imellettyä ja lanttulooraa riitti vielä lounaalle. Kinkkua on jäljellä muutama viipale. Esikko syö niitä leivän päällä. Rosollia meni roskiin pieni määrä, mut oikein muuta ei. Olen tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Mitäs kehtaamista tuossa on?
Harvempi kai Tapanin jälkeen enää jouluruokaa syö. Itse ei ainakaan maistuisi enää ollenkaan, onneksi iso osa loppui jo joulupäivänä ja loputkin eilen. Kylmäsavulohta jäi paketillinen, siitä teen lohi carbonaran huomenna.
...