Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:ostetaanko teille ilotulitteita?

Vierailija
27.12.2018 |

Entä miten te ratkaisette, jos perheessä on asiasta eriävä näkemys.

G:ostetaanko teille ilotulitteita?

Vaihtoehdot

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ostaa. Minä en astu ulos uudenvuodenaattoiltana/uudenvuodenyönä. Täysi-ikäinen lapsemmekaan ei kuulema osta

Vierailija
2/14 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuu vaihtoehto "Valmistamme ilotulitteet itse."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes käydä katsomassa. Lapset puuhavat omiaan, pelaavat tai jotain, minä lojun av:lla ja lasten isä on jossain liesussa.

Vierailija
4/14 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuttuu vaihtoehto "Valmistamme ilotulitteet itse."

Sun ei ehkä pitäisi kertoa tekevänne niin.

Vierailija
5/14 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko naapurusto kerääntyy aina vuosittain katsomaan kun kolmas maailmansota käynnistyy pihaltamme. Mies on hulluna raketteihin.

Vierailija
6/14 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos ei satuta lähelle kaupungin ilotulitusta.

Vierailija
7/14 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa ympäristön tuhoamista. Pienenä niitä oli kiva ammuskella, mutta se vitutti, että 99% naapureista tuli vain ällistelemään ja itse eivät laittaneet penniäkään moiseen turhuuteen. Tavallaan se oli hyvä opetus, sen vuoden jälkeen en ole niitä ostanut. Taputtivat kyllä, kun ilmaisena huvina sen paukkeen ja valoshown saivat. 

Saivat kyllä jotain muutakin sinä vuonna, sillä tehtiin omatekoinen "jysäri", johon koottiin puoli kiloa ruutia pienistä kiinareista. Vaikka kyseinen tekele posautettiin lähes sadan metrin päässä asuintaloista, niin en ole ikinä kuullut moista pamausta. Ikkunat helähtivät rivitalossa. Näin 25 vuotta myöhemmin kun ajattelee, niin se herätys ja/tai säihkähdys oli ihan oikein naapureille tarjoamistamme ilmaishuveista puoli neljän aikaan aamuyöllä.

Vierailija
8/14 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saattaa pojan kanssa käydä kympillä parilla ostamassa jotakin pientä hauskaa tai ainakin ennen niin on aina tehty. Eivät raketit ole kuitenkaan mikään pakollinen juttu, mutta joskus on ihan kiva räiskiä hetken. En laita vastaan rakettihankintoihin ja menen varmasti niitä katsomaan. Kriisejä ei tule.

Vierailija
9/14 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies rakastaa ilotulitteita, joten kyllä hän niihin useamman satasen laittaa joka vuosi.

Vierailija
10/14 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies saattaa pojan kanssa käydä kympillä parilla ostamassa jotakin pientä hauskaa tai ainakin ennen niin on aina tehty. Eivät raketit ole kuitenkaan mikään pakollinen juttu, mutta joskus on ihan kiva räiskiä hetken. En laita vastaan rakettihankintoihin ja menen varmasti niitä katsomaan. Kriisejä ei tule.

Meillä myös. Mies käy ostamassa jonkun rakettipaketin lasten iloksi.

Vierailija
11/14 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on aina pettymys. Tänä vuonna ei osteta

Vierailija
12/14 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä ostettu. Lapset ovat halunneet rakettirahat rahana ja säästäneet ne milloin mihinkin.

Naapurissa asuu ilotulitushullu ja siksi vuoden vaihtuessa on aina sellainen tunne kuin kolmas maailmansota olisi alkanut.

Vierailija
13/14 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajat räiskeelle aloite saa allekirjoituksia koko ajan. Kannatan. Aloitteen taustalla on toistakymmentä järjestöä.

Vierailija
14/14 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostetaan, mutta vähemmän kuin aiemmin ja sellaisia, mistä on helppo siivota roskat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi