Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään muulla nälkä?

Vierailija
27.12.2018 |

Maanantaihin asti häätyis jotenki selvitä. Rahaa ei ole, jääkaappi tyhjä, onneksi on kauraryynejä. Töissä kuljen, vituttaa olla kuitenki aina rahaton.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin helpottaa tämän vuoden loppupuolella kun saan maksettua taloyhtiön lainan pois. Kaksi vuotta olen elänyt niin nuukasti kuin vain mahdollista.

N 55v.

Vierailija
22/26 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäis 7pvä asti jaksaa. Huomisesta lähtien jäljellä enää kaurahiutaleita, linssejä yhdeksi ruuaksi ja quinoaa toiseksi, kikherneitä 2-3 annosta. Eli pitkälti kaurapuurolla pitäisi viikko elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo rahan lainaaminen ei ole hyvä vaihtoehto. Kannattaa miettiä että onko mitään mistä voisi nipistää saadakseen hieman lisää rahaa ruokaan. Yksi vaihtoehto oli mulla netistä luopuminen, käyn tuolla kirjastolla netissä tai kaverin luona. Toinen mistä olen saanut hieman lisää ruokarahaa on ollut tavaroiden karsiminen kotoa ja niiden myynti. Hyvin saanut kaupaksi facebookin kirppiksillä, kun olen laittanut edulliset hinnat. Uuden Vuoden yönä kiertelin koiran kans ja keräsin tölkkejä joita löytyi tosi paljon. Tölkkirahoilla tämän viikon syöminen turvattu.

Vierailija
24/26 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein koko ajan on pieni tai valillä suurempikin nälkä. Tosin oma valinta, koska pyrin pudottamaan painoa.

Vierailija
25/26 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, meillä olisi tuossa linssikeittoa hellalla. Jos asuisit tässä lähellä, voisit tulla meille syömään.

Vierailija
26/26 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä dyykkaan, paljon hyvää safkaa kaupat heittävät roskiin. Mutsini mielestä se on tosi ällöttävää, ei suostu edes maistamaan laittamiani ruokia. On muka niin hienoa ollakseen.