Kannattaako tässä tilanteessa treffata toinenkin nettimies?
Aloin etsimään muutama kuukausi sitten seuraa netin kautta. Mikään kiire minulla ei ole ja mielessä siintää pysyvä parisuhde. Suurin osa yhteydenotoista on päättynyt lyhyeen, kun ollaan hakemassa eri asioita tai todettu mahdollinen seurustelu liian hankalaksi.
Kahden miehen kanssa olen kirjoitellut pidempään ja toista olen tapaillut pari kuukautta. Tykätään molemmat toisistamme kovasti, mutta meillä on erilaiset tulevaisuuden haaveet. Tiedän hänen olevan edelleen treffipalstoilla, eikä olla virallistettu suhdettamme eli kukaan ei tiedä siitä. Ollaan puhuttu, että katsellaan ihan rauhassa ja tehdään isompia päätöksiä suhteen tilasta vasta keväällä.
Kannattaisiko tässä tilanteessa tavata myös se toinen kiinnostava tyyppi, jonka kanssa olen vasta kirjoitteluasteella? Pelkään, että hän kyllästyy kohta pelkkään kirjoitteluun. Tosin hän ei ole vielä ehdottanut treffejä, mutta kirjoittelee mukavasti ja on antanut minulle puhelinnumeronsa.
Kommentit (13)
Tottakai kannattaa. Ethän sinä työttömäksi jäädessäkään laita vain yhtä työhakemusta. Isolla verkolla laajalta alueelta ja sitten vaan karsintaa.
Kiitos neuvoista. Jos tapaan sen toisenkin miehen, niin pitääkö hänelle kertoa heti, että treffailee muitakin vai onko parempi olla puhumatta alussa näistä kuvioista ja tehdä päätös vasta sitten, jos tapailu alkaa kehittyä vakavammaksi?
Jäin vielä miettimään tätä, että miten ihmeessä ehtii treffailla monta miestä samaan aikaan ja meneekö siinä jutut sekaisin? ap
Kerrot jos tulee puheeksi. Ei mene jutut sekaisin. Teet päätöksen vasta myöhemmin.
No ei ne nyt mene sekaisin jos alle kymmentä pyörität.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos neuvoista. Jos tapaan sen toisenkin miehen, niin pitääkö hänelle kertoa heti, että treffailee muitakin vai onko parempi olla puhumatta alussa näistä kuvioista ja tehdä päätös vasta sitten, jos tapailu alkaa kehittyä vakavammaksi?
Ei kannata kertoa heti. Vasta kun vakavoituu.
Mulla on omana pelisääntönä keskittyä yhteen kerrallaan. Nyt on tosi lupaava vonkale verkoilla. En ole tällä hetkellä kiinnostunut muista. Jos parin tapaamisen jälkeen homma tuntuu lupaavalta, pidän itsestäänselvänä sääntönä että sitten kumpikin keskittyy vain meidän kahden väliseen juttuun. Profiili poistetaan toki vasta sitten kun aletaan ihan oikeasti seurustelemaan. Mutta ymmärrän kyllä tuonkin, että jos toinen ei ole täysillä mukana antamassa sulle merkkejä että olet sen tulevaisuus ja vain sinä olet sitä forever, niin mikset kävisi katsomassa sitä toista. Silloinhan se toinen on itse omilla toimillaan työntänyt sua kauemmas.
Nettimiehilläkin on tunteet! He eivät ole esineitä 14pv palautusoikeudella ja kahden vuoden takuulla...
Riippuu siitä mitä sinun kielenkäytössäsi tapailut pitävät sisällään. Jos nämä parin kuukauden tapailut sisältävät seksiä, olet nyt lähtemässä Iida Åfeltin tielle.
No kannattaisi, PAITSI jos koet seurustelevasi tämän 1. miehen kanssa. Siinä tapauksessa asiasta kannattaisi keskustella nyt eikä keväällä. Seurustelut josta toinen osapuoli ei ole tietoinen, eivät tapaa päättyä hyvin...
Mutta jos olet sitä mieltä että et seurustele, etkä tiedä, alatko edes seurustelemaan eriävien tulevaisuudensuunnitelmien takia, niin kannattaa katsoa kaikki kortit mitä katsottavana on. Ylipäätään voi olla hyvä deittailla useampia, niin muistat että myös sinulla on vaihtoehtoja etkä löydä itseäsi tekemästä sellaisia myönnytyksiä jotka alkavat myöhemmin hiertää.