Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen kaveri kylässä ja kamala pesuaineen lemu:(

Vierailija
27.12.2018 |

Vai onko tuo huuhteluainetta? Joka tapauksessa tuon haistaa melko useinkin joidenkin vaatteista. Sellainen imelä halpa haju.

Pahinta on, että itse pestään hajusteettomalla, ja nyt olen päänsäryn partaalla. Ja haju jää pitkäksi aikaa, vaikka kuinka tuulettaa. Se itse asiassa tarttuu sohviin ja mattoihin (missä lapsi vain vaatteineen istuu).

Ei tuolle oikein voi mitään:(

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi tuo kuin lapsen kaveri jonka jälkeen koko kämppä haisee päivän hielle tuuletuksista huolimatta. 

Höpö höpö. Olen suunnitteluinsinööri ja meillä käy välillä hikisiä duunareita ja välillä partavedelle haisevia edustajia. duunarin haju lähtee aika pian sen jälkeen, kun kävelee ovesta ulos. Partaveden löyhkä kestää tunnin tai pari.Kerran tuli yksi spuge, joka haisi kuselle, kerjäämään rahaa, pomo jotain kautta tiesi tyypin ja siksi osasi tulla. Se haju kesti puolisen tuntia sen jälkeen kun oli heitetty ulos. 

Vierailija
22/26 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut jättäytymään pois työelämästä ja sosiaalisista ympyröistä noiden hajustusten takia. Kurja juttu, mutta ei voi mitään terveys ei kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suunnitteluinsinööri ja meillä käy välillä hikisiä duunareita ja välillä partavedelle haisevia edustajia. duunarin haju lähtee aika pian sen jälkeen, kun kävelee ovesta ulos.

Hajusteissa on mukana kiinnitysaineita, mitä hidastavat niiden haihtumista. Luonnon eritteissä ei ole tätä puolta. Meillä kävi kerran kylässä eräs täti-ihminen, jonka jäljiltä tuoli haisi kuukausia.

Vierailija
24/26 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkietikat on ylihinnoiteltuja turhakkeita. Kaupan halvin etikka toimii ihan yhtä hyvin. Jos haluaa sen miedon hajusteen mukaan, voi tiputtaa sekaan jotain tuoksua pienen määrän.

Vierailija
25/26 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tykkää tuoksuista, niin miksi ei käytä oikeaa hajuvettä (maltillisesti)?

Vierailija
26/26 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti on liikaa ihmisiä, jotka eivät erota puhtaan pyykin tuoksua synteettisistä hajusteista.