Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen kaveri kylässä ja kamala pesuaineen lemu:(

Vierailija
27.12.2018 |

Vai onko tuo huuhteluainetta? Joka tapauksessa tuon haistaa melko useinkin joidenkin vaatteista. Sellainen imelä halpa haju.

Pahinta on, että itse pestään hajusteettomalla, ja nyt olen päänsäryn partaalla. Ja haju jää pitkäksi aikaa, vaikka kuinka tuulettaa. Se itse asiassa tarttuu sohviin ja mattoihin (missä lapsi vain vaatteineen istuu).

Ei tuolle oikein voi mitään:(

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vintageprovo

Vierailija
2/26 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Wt-ihmisillä on haisuleita et-kavereita. 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki vastaajat itse tuon pesuaineen käyttäjiä?

Ap

Vierailija
4/26 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikki vastaajat itse tuon pesuaineen käyttäjiä?

Ap

Toivottavasti.

Vierailija
5/26 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, itse en kestäisi sitä hajua.

Vierailija
6/26 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla provo, jos on todellinen ongelma?

Mitä iloa on haista tuollaiselle? Eikö aineen käyttäjät sitä itse huomaa?

Kirpparivaatteistakaan ei saa hajua kuin hieman laimeammaksi useankaan pesun jälkeen, joten jää hyvätkin vaatteet ostamatta, jos tuolta lemuaa.

Ap

Vierailija
7/26 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille eivät ole tervetulleita röökaajat, juopottelijat, hajusteilla läträäjät, laktoosivaivaiset, eikä muut ilmavaivaiset, hometaloasukit, jne. jne.  Tosi ei meillä ketään enää käykään, mistä lie johtuukaan?

Vierailija
8/26 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo haju on hirveä. Ymmärrän sua ap. Kesällä naapurista leijailee meille kun ikkunat auki. Meinaa tulla päänsärky jo siitä. Ja vaatteista ei lähde kulumallakaan jos tolla pestyä ostaa kirpparilta.

Vierailija
9/26 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan sinistä Comfortia. Se haju on aivan hirveän voimakas!

Vierailija
10/26 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin se on huuhteluaine, vaan ehta Omo tai Bioluvil, jokaa haisee. On karmeaa kun joku löyhkää pesuaineelle.

Vierailija
11/26 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hajusteet on oikeesti tosi allergisoivia ja ärsyttäviä ja todellisia hormonihäiriköitä. Varsinkaan lapsiperheissä niitä ei pitäisi käyttää. Rasittavat myös ympäristöä.

Vierailija
12/26 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä samaa hajustejumputusta part. 409.

Vierailija
13/26 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin se on huuhteluaine, vaan ehta Omo tai Bioluvil, jokaa haisee. On karmeaa kun joku löyhkää pesuaineelle.

Kylläpä teillä on murheet!

Vierailija
14/26 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät ihmiset korvaa huuhteluainetta pyykkietikalla ja hajustettua pesupulveria hajusteettomalla? Vaatteet puhdistuvat takuulla (etikka itse asiassa puhdistaa pesun yhteydessä myös pesukonetta) etkä häiritse löyhkällä kanssaihmisiä. Minun käyttämässäni pyykkietikassa on hyvin mieto haju, voin tämän sanoa sillä olen itse hajusteherkkä ja astmaatikko.

Vierailija
15/26 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lasten kaveri haisi aiemmin pesuaineelle tai shampoolle muttei enää. Minä ja mieheni molemmat haistettiin se.

Vierailija
16/26 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä päänsärky ja pahoinvointi on musta tarpeeksi isoja murheita. En voi myöskään ymmärtää miten pienet lapset saati vauvat voidaan altistaa tuollaiselle kotonaan.

T. Naapurin kesähajusta kommentoinut

Vierailija
17/26 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikseivät ihmiset korvaa huuhteluainetta pyykkietikalla ja hajustettua pesupulveria hajusteettomalla? Vaatteet puhdistuvat takuulla (etikka itse asiassa puhdistaa pesun yhteydessä myös pesukonetta) etkä häiritse löyhkällä kanssaihmisiä. Minun käyttämässäni pyykkietikassa on hyvin mieto haju, voin tämän sanoa sillä olen itse hajusteherkkä ja astmaatikko.[/quote Lycka till!

Vierailija
18/26 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne hajusteet on oikeesti tosi allergisoivia ja ärsyttäviä ja todellisia hormonihäiriköitä. Varsinkaan lapsiperheissä niitä ei pitäisi käyttää. Rasittavat myös ympäristöä.

Itse käytän hajustettua halpispesuainetta, jossa on ympäristömerkki.l

Vierailija
19/26 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajustetut pesuaineet pitäisi kieltää lailla.

Vierailija
20/26 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi tuo kuin lapsen kaveri jonka jälkeen koko kämppä haisee päivän hielle tuuletuksista huolimatta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi