Miten kirjautua vanhalle tik tok tilille
Okei tää on Vähä Outo kysymys :D mut siis Mulla on vanha tik.tok tili jonka haluisin poistaa mut ainoo ongelma on se et en muista mun tik.tok tilin salasanaa niin miten niinku voi päästä sinne käyttäjälle takas?
Se on Kyl aika vanha tik.tok tili koska se oli sillo musical.ly ku tein sen ja oli vissii vuosi 2015-2016 mut kumminkin haluisin päästä sinne tilille takas koska en käytä sitä ni poistaisin sen ja ku Mul on uus tik.tok
Joten voittekste kertoo miten sinne pääsis tai niinku miten teen siihe uuden salasanan
Ja niille kenel on tik tok ni auttaa koska Oon aika Mont kertaa yrittänyt päästä sinne mut en pääse
Kommentit (12)
Tietääkö joku miten saan yhteyttä tik tokkiin sillä käyttäjäni bannattiin ja haluaisin sen takaisin sillä en mielestäni tehnyt mitään väärää.
Itellä en pääse mun vanhalle käyttäjälle ja haluun poistaa sen koska se on nolo. En pääse ku kokeilen gmailia tai puhelinnumeroa. Haluisin poistaa sen koska se ei ees oo yksityinen joten voitteko auttaa
mulle tapahtui täysin sama lain enkä osaa enää kirjautuu sinne. joten apua???
Microsoftin tekninen tuki auttaa, kysy niiltä kun soittavat sinulle.
1. Etsi hausta käyttäjä, jonka haluat poistaa.
2. Paina oikeasta yläkulmasta kolmea pistettä.
3. Paina ”ilmoittaa” painiketta.
4. Paina ”report account”.
5. Laita monia syitä, vaikka ne eivät olisi totta.
6. Lähetä syyt.
Tämän jälkeen tilisi tulee suurella todennäköisyydellä poistumaan!
No siis tänään kun avasin tiktokin nii siihe tuli sellane että mun käyttäjä on bännätty kiva mulla oli 1k seuraajii en pysty tekee uutta käyttäjää en tiiä miten ottaa tiktokkii yhteyttä ja siis oikeesti rageen
Mitä teen en pääse mun tt kt enää takas sitä ei oo bännätty mut en vaa muista salasanaa ja en tiiä miten vaihtaa sähköposti kun en muista sitä enää enkä oo rekisteröinyt mun puhelinnumeroo siihen
Et mitenkään siis enää
Onko liian paljasta pintaa tai muuta noloa
Mul on se ongelma ku jouduin lataa tiktokin uuellee ja sit ku oli se mee puhelinnumerolla tai sähköpostilla nii olin luonu sen tilin mun sähköpostin avulla ja olin siis luonu sen sähköpostin sitä varten et saan uuden tilin ku edelline bännättii. Nii sit nyt en muista mun sähköpostii enkä tiiä mitä tee ?!?!
Niin siis mul on ihan sama juttu enoo rwkisteröiny mun puhelin numeroa enkä muist sählöpostii ja olin pieni nii pistin tyhmänä sinne salasanan ja haluisin sen yakas niinku oikeesti tik tok kaan ei au6a oin kysynyt jo apuakin ei ne auta mitä pitäs tehä
Muo ärsyttää tosi paljon kun tik tok käyttäjiä pitää bännätä että jos on mahdollista niin jos joku osaisi vaikka häkkeröidä tik Tokin ja laittaa sen silleen että kukaan ei pysty bännätä käyttäjiä se olis iso kiitos😇
Eka sun pitää lataa tik tok ja mennä sinne kirjautumaan. Sit laitat sen sun nimen sinne ja sen salasanapaikan alla on joku teksi joku et "en muista salasanaani" nii painat siitäja sit teet ne loput mitä se sanoo. Ja en osaa kauheen hyvin selittää mut ainakin mulla toimi.🙂