Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minä vuonna tehtiin isoimmat huoneistot?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aina on tehty sekä pieniä että suuria huoneistoja. Tosin nykyään harvemmin tulee vastaan yli 200m2 kerrostaloasuntoja uudistuotantona. 1800-luvun lopulla ja 1900-luvun alussa sellaisia tehtiin. Tosin silloin tehtiin myös 15 neliön koppeja.
Alue: Aihe vapaa
Asuin ennen 70-luvun kerrostalossa ja siellä oli tilaa verrattuna nykyajan koppeihin. Päämakuuhuone oli melkein olohuoneen kokoinen ja yksi seinä täynnä kaappeja. Tykkäsin myös tilavasta keittiöstä, johon mahtui ruokaryhmä.
Nykyään asun uudessa pienessä kopperossa ja kaipaan eniten tilaa.