Milloin aloitat dieetin?
Tuliko mässäiltyä jouluna? Milloin aloitat dieetin?
Kommentit (15)
No ei nyt mitenkään hirveästi ole tullut mässäiltyä. Aloitan silti dieetin 2.1. koska ylipainoa on, olen sinkku ja haluan miehen.
En aloita dieettiä, mutta uuden vuoden jälkeen voisin jättää herkut pois ja alkaa taas laittaa smoothieita ym.
Ei oo tullut mässäiltyä. Herkkuina olen syönyt pari joulutorttua, muutaman suklaakonvehdin ja pari palaa kakkua. Jouluruokaa otin ihan normaalimäärät.
Aloitan syömisen, koko joulu tuli juotua.
Olen mässäillyt herkuilla ja viinillä aivan tolkuttomasti ja samaa rataa jatkan aina uuteenvuoteen asti. Sen jälkeen palaan taas normaaleihin elintapoihin, joulukilot kyllä sulavat tammikuun aikana. Olen normaalipainoinen, hoikka jopa, joten vedän pyhät hyvällä omatunnolla :)
Miksi pitäisi aloittaa dieetti? Oletko itse niin läski, että harmittaa kun paisut vain?
Olen 51 kg 163 cm 34 v ja ihan tyytyväinen ulkonäkööni, vointiini ja muuhunkin, joten miksi dieettaisin?
Vierailija kirjoitti:
En tänään, vaan manana.
Aloitatko heti manana vaiko vasta maanantaina?
En mässäillyt, ei edes vietetty joulua millään tavalla, joten ihan normaalia ruokaa olen syönyt.
Siinä mielessä rupean dieetille huomenna, että aloitan taas uinnin kun halli aukeaa ja tammikuussa alkaa tietyn lajin harrastus, olen jo ilmoittanut 🙂
Dieetit aloitetaan aina huomenna.
Osaan syödä joulunakin sopivasti, joten en tarvitse mitään joulunjälkeisdieettiä. Herkkuja olen syönyt, mutta sen verran vain, että olo pysyy hyvänä.
Fitfarmin bikini challenge alkaa muistaakseni 14. päivä, eli silloin aloitan :)
En mässäillyt mutta kieltämättä tuli syötyä tavallista useammanlaisia ruokalajeja muutaman päivän aikana.
Huominen aamukaurapuuro ja hernekeittolounas vaikuttavat nyt herkullisilta vaihtoehdoilta.