autoilun käyttäminen tohtorintutkinnon vertauskuvana
Siis minulla ei ole tohtorintutkintoa matematiikasta ja perussuomalaisilla=sinisillä natseilla on tohtorin"tutkinto" lähes jokaisella, Laura Huhtasaari kiinnostavasti gradullaan esittelikin näiden tutkintojen tason, kiitos Laura. Kopioitua sekamelskaa jokaikinen, niitä tarkastetaan parhaillaan.
Allergiapostituslistan jälkeen minua on häiritty ajamalla autoilla tärkeilevän näköisenä ohitseni aina, kun olen kävellen kanatanut ostoksia kaupasta kotiin muoveja keräykseen tms. Aika äkkiä sen ymmärsi, että "allergialääkärit", hoito"tieteen" tohtorit (eli sairaanhoitajat, jolla oli "tohtorin"tutkinto hoito"tieteestä") siinä ajelivat.
No tämä ajatus teidät huijatttiin omaksumaan jo yli kymmenen vuotta sitten. Siis autoilla viitataan tähän lauluun, minä olen syntynyt Chigagossa ja tämä on minulle omistettu laulu
"he breaks the law and steals a car but doesn't get far"
breaks the law=hoito-ohjeiden antaminen vaikkei ole lääkäri (no minä kyllä aina käskin konsultoida lääkäriä)
steals a car=allergialääkäri Tari Haahtelan =Erkka Valovirran auto (ajelen hänen veljensä mersun kyydissä)
don't get far=allergiapostituslistan romahdus kyberhäirintään
Jaana Tommiska
Kerava
Tohtori Raimo, valtakunnan terapeutti: "rajat kiinni ja kaikkien paperit tarkistetaan paitsi minun graduni"