Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No niin mammat, mitäs pukki toi ja oliko mieleiset lahjat?

Vierailija
25.12.2018 |

Itse olin toivonut vain kirjaa, vaihtoehtoja oli muutama sekä merenneito-torkkupeiton. Sain molemmat + lempisuklaata .) Mies sai sukkia ja dödön, mitä oli pyytänytkin ja tyttäret petsejä sekä nuorempi vauvanuken ja vanhempi pierevän ja kikattava apinan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupukki pökki innoissaan...

Vierailija
2/12 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunatakki tuli, juuri mitä olin toivonutkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krääsää tuli mut sen tiesin jo ennakkoon.

Vierailija
4/12 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukki toi mulle neljä kirjaa ja lahjakortin Adlibrikseen. Lisäksi suklaata ja Muumimuki, jossa on taikuri.

Vierailija
5/12 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oli toivottu ja pyydetty...eli oli ostettu silkasta ostamisen ilosta.

Vierailija
6/12 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄSTÄ AIHEESTA ON JO TÄÄLLÄ USEITA KESKUSTELUITA, ÄLKÄÄ AVATKO UUSIA.

Vierailija
7/12 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumavesipullo, vaatehöyrytin, 20e gamestoppiin, 2× 30e s-ryhmän lahjakortti, 50e s-ryhmän lahjakortti, suklaata, haaste 2, pihviveitsiä, lankaa, uggit, tossut, sukkia, suklaata ja jotain muuta pientä.

Vierailija
8/12 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut ihan liian kilttinä.

Mieheltä tuli N-sanity Trilogy Switchille. Veljetä korupuu ja sormusteline. Äidiltä sitten vaikka mitä. Crash Bandicoot ohjainteline, pyykkikori (jota olen itse mieluillut jo pari vuotta, mutta muka ole viitsinyt ostaa), koristetyynyt, suklaata ja puhelin. Herranjumala, tuota en odottanut. Menin ihan mykäksi. Ikää mulla on 28. Okei, olen työtön, aloittamassa kuntouttavan työtoiminnan.. ei mene niin kauhean hyvin. Mutta en osannut todellakaan odottaa puhelinta!

Ja äippä laittoi myös ihanan kaulakorun ja rannekorun.

Sitten yhteisenä mieheni kassan saatiin PS Classic. Oli aika kiva eilen hakata Tekken 3:sta..;)

Vierailija
9/12 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain 120€ rahaa ja lahjakortit kasvo-ja jalkahoitoon.

Vierailija
10/12 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpylälahjakortin, käsi- ja jalkavoidetta, pari kirjaa, suklaata, sukkia, kynttilän ja lapsen itsetekemän savityön. Olin oikein tyytyväinen.

Vierailija
11/12 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ollut ihan liian kilttinä.

Mieheltä tuli N-sanity Trilogy Switchille. Veljetä korupuu ja sormusteline. Äidiltä sitten vaikka mitä. Crash Bandicoot ohjainteline, pyykkikori (jota olen itse mieluillut jo pari vuotta, mutta muka ole viitsinyt ostaa), koristetyynyt, suklaata ja puhelin. Herranjumala, tuota en odottanut. Menin ihan mykäksi. Ikää mulla on 28. Okei, olen työtön, aloittamassa kuntouttavan työtoiminnan.. ei mene niin kauhean hyvin. Mutta en osannut todellakaan odottaa puhelinta!

Ja äippä laittoi myös ihanan kaulakorun ja rannekorun.

Sitten yhteisenä mieheni kassan saatiin PS Classic. Oli aika kiva eilen hakata Tekken 3:sta..;)

Huippu äiti sulla! Hyvää joulun jatkoa ja onnea kuntouttavaan! :)

Vierailija
12/12 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mm. kirjoja, laukun, muumiastioita, korun, musiikkidvd:n ja viiniä. Lahjat olivat todella mieleisiä. Toivomuksia en esittänyt mutta rakkaat ihmiset tietää mistä pidän.