Sinä joka varastit Game Boy Colorini vuonna 2000, en anna sitä sinulle ikinä anteeksi
Sinä pelle joka varastit Game Boy Colorini sekä Pokemon Blue - pelini Kannelmäen leikkipuistossa vuoden 2000 Tammikuun 14. päivä ollessani 7 vuotias, en anna sitä sinulle ikinä anteeksi.
Sain sen joululahjaksi vähävaraiselta äidiltäni enkä toivonut sinä jouluna mitään niin paljoa.
Sinä pelle varastit sen leikkipuiston rakennukseen jättämästäni koulurepusta.
Sinä pelle jäit siitä kiinni, mutta äitisi oli yhtä pelle kuin sinäkin.
Äitisi sanoi puhelimessa korvaavansa sen, mutta ei ikinä tehnyt niin.
Te kaksi pelleä ette avannut ovea kun tulin käymään ovella vaan teeskentelitte, että ette olleet kotona.
En saanut koskaan uutta. Sinä ja pelle siskosi jopa ilkuitte ja kiusasitte minua tästä tapauksesta leikkipuistossa.
Kukaan aikuinen ei tehnyt juuri yhtään mitään jotta olisin saanut omani takaisin. Häpeäisitte, aikuiset ihmiset!
Te kaksi pelleä sekä muut asian selvittelyyn osallistuneet istutitte minuun niin syvälle suunnattoman katkeruuden ja vihan ihmisyyttä sekä yhteiskuntaa kohtaan jota olen elämäni aikana kostanut viattomillekin ihmisille.
Olen sinulle ikuisesti katkera, olen sinulle ikuisesti vihainen. Tekosi vihloo minua yhä suoraan sydämmestä kun se palaa mieleeni.
Muistan sinut, kasvosi ja tekosi aina hautaan asti. En toivo sinulle mitään hyvää.
Kuole syöpään ja pala helvetin tulissa.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Sydämestä.
Hienno jutu.
Tiedätkö, missä varas nykyisin asuu? Voisit kertoa hänelle, miten tapahtuma on vaikuttanut sinuun.
Joo se oli Niämise Jape joka on syyllinen!
Myös eräs iso mekaaninen lelu joka tänä päivänä olisi arvokas piti vaihtaa toiseen samanhintaiseen pikkuvian takia 70 luvulla ja edelleen harmittaa.
Perin harmillista, arvon herbert, mutta olisiko jo aika ostaa vaikka uusi gameboy ja "jatkaa elämää".
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, missä varas nykyisin asuu? Voisit kertoa hänelle, miten tapahtuma on vaikuttanut sinuun.
En tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Perin harmillista, arvon herbert, mutta olisiko jo aika ostaa vaikka uusi gameboy ja "jatkaa elämää".
Olen "jatkanut elämääni" arvon Pirkko-Liisa. Jotkut asiat ovat vain luonteeltaan sellaisia, että niistä jäänyt tunnejälki on voimakas.
Hmmm... Olisiko tässä ainesta uuteen palstahulluun? Siis sellainen jonka kaikki ongelmat johtuisivat joskus lapsena nyysitystä tavarasta.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm... Olisiko tässä ainesta uuteen palstahulluun? Siis sellainen jonka kaikki ongelmat johtuisivat joskus lapsena nyysitystä tavarasta.
Perin hauskaa. Oliko muuta? Onko kivaa olla ilkeä ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Siltä vaikuttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siltä vaikuttaa
Mieluumin "hullu" kuin tietoisesti muille ilkeilevä tunnekylmä ikävä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perin hauskaa. Oliko muuta? Onko kivaa olla ilkeä ihminen?
Eikös se ole kiltti ihminen kun huomaa ihmisten vahvuudet ja kannustaa nousemaan jopa ammattivalittajan ja kivikissaäidin kaltaisten legendojen tasolle.
hulluilla halvat huvit idiootilla ilmaiset
Sydämestä.